luni, 1 aprilie 2013

Adevarul despre corpul Andrei. Ce a marturisit chiar artista

S-a lansat in industria muzicala romaneasca pe cand era foarte tanara si cei mai multi dintre noi au urmarit-o crescand pe micile ecrane: de la prima dezamagire in dragoste, la nunta si prima sarcina, Andra a fost permanent in atentia fanilor.
Adevarul despre corpul Andrei. Ce a marturisit chiar artista
Aceiasi admiratori care i-au urmarit cariera ince de la inceput sunt cei care acum ridica intrebari controversate despre look-ul artistei. Fanii Andrei inca se intreaba care este adevarul despre corpul ei.
Desigur, in timpul sarcinii si imediat dupa nastere s-au putut observa cel mai bine schimbarile, trupul artistei aratand ca al unei femei in toata regula.
"Cand vreodata vor fi femeile multumite de cum arata? Niciodata! Dar sa imi fac schimbari majore? Niciodata!

Poate o coafura noua, poate un manchiaj mai special, poate sa mai slabesc vreo 2 kg, dar in rest nu. Nu m-am operat niciodata, nu mi-am facut schimbari radicale, desi sunt foarte multi artisti care fac acest lucru si sunt apreciati ca au curajul sa faca aceste schimbari. Eu nu mi-am facut pentru ca nu mi-am dorit acest lucru. Chiar nu stiu ce as putea sa schimb", a spus Andra.
Tu ce parere ai despre felul in care arata artista? Ce nota merita pentru look-ul ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu