Actrita Edith Gonzalez si fiica ei Constanza au participat la campania publicitara Got Milk? care promoveaza consumul de lapte. Reclama este deja difuzata in Statele Unite din 11 ianuarie.
Gonzales a marturisit ca a fost incantata sa isi "aplice" o mustata de lapte si ca ea crede in principiile acestei campanii pe care ea, ca mama, le aplica.
"De exemplu, cand ii pregatesc pranzul Constanzei mereu adaug si o sticluta cu lapte cu ciocolata, care e ca un destert, dar asa ma asigur ca bea cel putin doua pahare de lapte pe yi, cantitatea recomandata pentru varsta ei", a spus actrita.
In timpul sedintei foto, Edith Gonzales si fiica sa au dovedit ca au o relatie foarte apropiata si se dintreaza bine impreuna.
Pe de alta parte, vedeta a tinut sa ii asigure pe toti fanii ei si nu numai de importanta laptelui intr-o dieta echilibrata si mai ales pentru cea a copiilor.
Printre celelalte vedete care si-au "aplicat" mustata de lapte pentru a promova consumul acestui aliment se numara Bárbara Mori si fiul sau, Paulina Rubio si Susana Dosamantes, precum si designerul Carolina Herrera.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu