miercuri, 31 august 2011

Angelina Jolie a facut declaratii incendiare in noul numar Vanity Fair. Nu se casatoreste cu Brad Pitt

Considerata una dintre cele mai frumoase femei, Angelina Jolie a fost mereu in centrul atentiei, atat pentru rolurile sale, cat si pentru viata ei personala. Dupa ce au anuntat ca formeaza un cuplu, Angelina Jolie si Brad Pitt au devenit celebritatile cele mai populare din lume. Luna aceasta, actrita a oferit un interiviu inedit publicatiei Vanity Fair in care ofera detalii picante despre viata ei.
Angelina Jolie a facut declaratii incendiare in noul numar Vanity Fair. Nu se casatoreste cu Brad Pitt
Din 2005 incoace, de cand s-a format cuplul poreclit Brangelina, toate publicatiile au fost pline de stiri despre cei doi, unele adevarate, altele complet false.

De nenumarate ori s-a zvonit ca se casatoresc, dar ca se si despart. Cele mai recente barfe au fost legate de casatorie, mai ales dupa ce Brad Pitt a declarat ca ia in considerare si casatoria, in special pentru cei sase copii pe care cuplul ii are. Inca de la inceputul relatiei, cei doi au afirmat ca nu se vor casatori decat in momentul in care se va legaliza casatoria intre persoane de acelasi sex.

Jolie si Pitt s-au cunoscut pe platourile de filmare de la Mr. & Mrs Smith, pe atunci actorul fiind casatorit cu Jennifer Aniston. A urmat unul din cele mai mediatizate divorturi si o noua idila ce avea sa umple mii de pagini in presa mondena.
In  noul numar al revistei Vanity Fair, actrita de 36 de ani a spulberat orice zvon despre casatorie sau o posibila noua sarcina.

"Nu sunt gravida si nici nu ma gandesc sa mai adopt un copil in acest moment. Nu exista nici o nunta secreta despre care se tot vorbeste" a spus actrita.

Angelina Jolie se pregateste pentru debutul regizoral cu pelicula In The Land of Blood an Honey, film despre care spune ca i-a schimat complet viziunea asupra carierei. "Nu m-am simtit niciodata atat de expusa cum ma simt acum. Toata viata m-am ascuns in spatele cuvintelor altora. Acum, e randul meu sa ma exprim si m-as simti ridicol daca ceva ar iesi prost".

In ceea ce priveste sprijinul pe care sotul ei, Brad Pitt, i-l ofera aceasta a declarat: " A fost un sprijin real Brad. Si-a expus punctul de vedere, a spus ce i-a placut si ce nu, iar eu, ca orice femeie, am ascultat o parte din ele si m-am certat pentru cateva din ele.  Dar este greu sa separi persoana iubita de persoana critica, asa ca nu cred ca este foarte obiectiv. Dar el crede ca eu o sa fiu de cosmar, din cauza emotiilor pe care le am".

Jolie a spus ca la inceput nu isi dorea cu ardoare sa fie regizorul acestui film: "La inceput nu am avut suficienta incredere in mine, incat sa cred ca va iesi ceva bun din mainile mele, dar am zis sa incerc." In ceea ce priveste decizia de a lucra cu actori necunoscuti, din regiunea Bosnie, Jolie a cometat: "Nu puteam sa aleg altfel, e povestea lor si e vorba de vietile lor. Daca ei nu isi doreau ca acest film sa fie facut, eu nu l-as fi facut".

Filmul regizat de Angelina Jolie spune povestea de dragoste dintre un etnic sarb si o musulmana, in timpul razboiului din Bosnia (1992 - 1995). Jolie nu a dorit sa dea mai multe detalii despre filmul care a iscat controverse in Bosnia, dupa ce presa locala a scris ca eroina peliculei s-ar fi indragostit de violatorul ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu