Castigatoarea premiului Oscar in 2006, Rachel Weisz este cunoscuta pentru pledoaria ei in favoarea frumusetii naturale, ea sugerand chiar interzicerea Botox-ului in randul colegelor ei. “Actoria tine de expresii faciale; de ce ai vrea sa calci cu fierul un rid?”, s spus ea intr-un interviu din 2009 pentru revista Harper’s Bazaar.
In acest context, ultima aparitie a frumoasei sotii a lui Daniel Craig este cu atat mai surprinzatoare. Rachel, care va implini 42 de ani luna viitoare, are o piele adolescentina intr-o reclama pentru produsele antirid ale concernului francez.
Reclamele pentru crema Revitalift Repair 10 au fost interzise ieri in Marea Britanie de catre Autoritatea Standardelor in Publicitate din cauza ca “exagereaza si induc in eroare” rezultatele produsului.
Compania si-a aparat motivele pentru care a operat modificari asupra imaginii: “Reclama a incercat sa o reprezinte pe Rachel Weisz cat mai favorabil cu putinta. Rachel Weisz a fost stilizata si machiata profesional si apoi fotografiata de un fotograf profesionist intr-un studio. Imaginile au fost realizate folosind multa lumina, pentru a face fotografia mai flatanta si pentru a reduce imperfectiunile. In acest sens s-au folosit un focus soft si o rezolutie mai mica.”L’ Oréal a recunoscut ca fotografia a fost si retusata ulterior.
Actrita nu a declarat, deocamdata, daca stia sau nu ca imaginea ei a fost modificata digital pentru a crea o impresie falsa despre beneficiile popularelor produse de cosmetica.
Aceasta nu este insa prima reclama L’ Oréal interzisa din cauza folosirii Photoshopului. Anul trecut, reclame in care au aparut Julia Roberts si Christy Turlington au fost interzise din aceleasi motive.
In acest context, ultima aparitie a frumoasei sotii a lui Daniel Craig este cu atat mai surprinzatoare. Rachel, care va implini 42 de ani luna viitoare, are o piele adolescentina intr-o reclama pentru produsele antirid ale concernului francez.
Reclamele pentru crema Revitalift Repair 10 au fost interzise ieri in Marea Britanie de catre Autoritatea Standardelor in Publicitate din cauza ca “exagereaza si induc in eroare” rezultatele produsului.
Compania si-a aparat motivele pentru care a operat modificari asupra imaginii: “Reclama a incercat sa o reprezinte pe Rachel Weisz cat mai favorabil cu putinta. Rachel Weisz a fost stilizata si machiata profesional si apoi fotografiata de un fotograf profesionist intr-un studio. Imaginile au fost realizate folosind multa lumina, pentru a face fotografia mai flatanta si pentru a reduce imperfectiunile. In acest sens s-au folosit un focus soft si o rezolutie mai mica.”L’ Oréal a recunoscut ca fotografia a fost si retusata ulterior.
Actrita nu a declarat, deocamdata, daca stia sau nu ca imaginea ei a fost modificata digital pentru a crea o impresie falsa despre beneficiile popularelor produse de cosmetica.
Aceasta nu este insa prima reclama L’ Oréal interzisa din cauza folosirii Photoshopului. Anul trecut, reclame in care au aparut Julia Roberts si Christy Turlington au fost interzise din aceleasi motive.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu