Nu mai este nicio surpriza pentru nimeni ca toate vedetele care apar pe copertele revistelor sunt photoshopate din plin, uneori chiar in exces. Cu atat mai mult, ultimul numar “Intelligent Life” vine ca o gura de aer proaspat.
Iata cum explica un editor al revistei aceasta alegere:
“Cand alte reviste fotografiaza actrite (…) le fac pielea atat de imposibil de fina, incat incepi sa te intrebi de ce n-a lucrat fotograful direct cu figura de ceara a vedetei respective.
Cate Blanchett, insa, apare pe coperta noastra in hainele ei de lucru, cu riduri fine pe fata si cearcane sub ochi. Arata ca ceea ce este – o femeie de 42 de ani, care isi petrece zilele la birou, serile pe scena si restul timpului avand grija de 3 copii mici. Aceasta sedinta foto incearca sa reflecte viata reala. E un lucru curios al zilelor noastre ca a prezenta normalul a devenit un lucru care atrage atentia.”
Experimente ca acestea ii dau industriei printului ocazia sa determine adevarata importanta a Photoshopului pentru cumparatori. Oare ridurile vizibile ale lui Cate vor determina o scadere a vanzarilor revistei?
Cand o alta revista, Marie Claire, a pus pe coperta o Jessica Simpson nemachiata si nephotoshopata in octombrie 2010, editorii au descoperit socati ca acela a fost cel mai prost vandut numar al anului.
Noi salutam decizia "Intelligent Life" si speram ca aceasta initiativa sa prinda si la noi. Voi ce parere aveti despre coperta cu Cate?
Iata cum explica un editor al revistei aceasta alegere:
“Cand alte reviste fotografiaza actrite (…) le fac pielea atat de imposibil de fina, incat incepi sa te intrebi de ce n-a lucrat fotograful direct cu figura de ceara a vedetei respective.
Cate Blanchett, insa, apare pe coperta noastra in hainele ei de lucru, cu riduri fine pe fata si cearcane sub ochi. Arata ca ceea ce este – o femeie de 42 de ani, care isi petrece zilele la birou, serile pe scena si restul timpului avand grija de 3 copii mici. Aceasta sedinta foto incearca sa reflecte viata reala. E un lucru curios al zilelor noastre ca a prezenta normalul a devenit un lucru care atrage atentia.”
Experimente ca acestea ii dau industriei printului ocazia sa determine adevarata importanta a Photoshopului pentru cumparatori. Oare ridurile vizibile ale lui Cate vor determina o scadere a vanzarilor revistei?
Cand o alta revista, Marie Claire, a pus pe coperta o Jessica Simpson nemachiata si nephotoshopata in octombrie 2010, editorii au descoperit socati ca acela a fost cel mai prost vandut numar al anului.
Noi salutam decizia "Intelligent Life" si speram ca aceasta initiativa sa prinda si la noi. Voi ce parere aveti despre coperta cu Cate?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu