luni, 19 septembrie 2011

Gafa vestimentara: Andreea Balan si Andreea Antonescu s-au imbracat aproape la fel la botezul micutei Sienna

Andreea Antonescu si-a botezat fetita in acest weekend, iar fosta sa colega de trupa, Andreea Balan a fost nasa micutei Sienna. La biserica cele doua au avut tinute asortate, insa la petrecerea de dupa Andreea Antonescu s-a schimbat intr-o noua rochie. Iti plac tinutele celor doua?
Gafa vestimentara: Andreea Balan si Andreea Antonescu s-au imbracat aproape la fel la botezul micutei Sienna

Albastrul a fost culoarea-vedeta a evenimentului, fiind preferat de cele doua prietene pentru rochiile lor. Andreea Balan a purtat o rochie semnata de designerul Mirela Diaconu.
„Nu ne-am vorbit despre vestimentatie, aşa s-a nimerit să ne asortam”, a spus Andreea Balan care, la intrarea în biserica, s-a impiedicat de trena.

"E prima data cand botez si e prima data când port o rochie asa lunga. Rochia mi-am luat-o de la Mirela Diaconu. Eu port doar fuste mini", a spus Andreea Balan in Click.
Botezul a avut loc la manastirea Casin. Micuta Sienna a fost pazita de 8 bodyguarzi, iar mama sa nu a dat nicio declaratie presei.

Andreea Balan a venit singura la botez, intrucat iubitul ei Keo a avut concert.
"Imi place sa fiu nasa foarte mult. Este prima experienta si ma bucur ca s-a intamplat la Andreea. I-am facut multe cadouri Siennei, dar sa nu vorbim despre asta. Andreei ii place sa fie discreta si tocmai de aceea nu a dat nicio declaratie", a spus Andreea Balan la botez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu