joi, 28 martie 2013

Kim Kardashian uimeste cu o noua alegere vestimentara nepotrvita: insarcinata in 5 luni jumate, poarta rochii mulate din piele si tocuri inalte


Stilul vestimentar al lui Kim Kardashian din aceasta perioada este analizat in detaliu criticii de moda. Daca uneori face alegeri inspirate, purtand haine adecvate noilor dimensiuni, cu alte ocazii pare ca isi sugruma burtica.
Kim Kardashian uimeste cu o noua alegere vestimentara nepotrvita: insarcinata in 5 luni jumate, poarta rochii mulate din piele si tocuri inalte



















































Ieri vedeta a fost vazuta intr-o rochie mulata din piele, care nu parea tocmai confortabila. Ca sa nu mai spunem despre tocurile uriase si subtiri pe care le poarta pentru a parea mai inalta si mai slaba.
Pentru ca este micuta de statura, Kim Kardashian da senzatia ca s-a ingrasat mai tare decat este cazul. Tabloidele au speculat chiar ca vedeta de reality show ar fi pus deja 20 de kilograme, desi de abia a trecut de 5 luni de sarcina.
Vedeta nu a renuntat nici acum la lenjeria modelatoare pe care o poarta pe sub haine. Paparazzii i-au surprins pantalonii Spanx pe sub rochia mulata din piele.
Viitoarea mamica a dezvaluit in cadrul unei emisiuni tv ca nu s-a ingrasat decat 9 kilograme, fiind multumita de cum evolueaza lucrurile pe cantar.
"Sora mea, Kourtney, in cand era insarcinata in aceeasi etapa in care sunt si eu luase deja 14 kilograme. Probabil ca pana la finalul sarcinii voi pune in total in jur de 27 de kilograme", a spus Kim. 
 ca nu are deloc pofte, desi si-ar dori.
"Mi-ar placea sa am pofta de hamburgeri, de exemplu, si sa imi satisfac pofta asta, dar nu am. Mananc foarte sanatos", a mai dezvaluit vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu