joi, 28 martie 2013

"Sarutul cu el a fost dezgustator". Cine este singura femeie care l-a desfiintat vreodata pe Brad Pitt


Brad Pitt are milioane de fane in intreaga lume, iar un numar impresionant de femei i-ar cadea oricand la picioare insa cu toate acestea o celebra actrita de la Hollywood il desfiinteaza.
Sarutul cu el a fost dezgustator . Cine este singura femeie care l-a desfiintat vreodata pe Brad Pitt
Pe cand era doar o copila, Kirsten Dunst a jucat alaturi de cunoscutul actor in "Interviu cu un Vampir", unde a fost nevoita sa il sarute pe barbat.
Intrebata chiar si dupa atatia ani cum a fost experienta, roscata a raspuns:
"Sa nu exageram. A fost mai degraba un pupic. Imi amintesc ca la vremea respectiva Brad urmarea Real World. Avea par lung si era un tip foarte hippie si cool, iar toata lumea imi spunea cat sunt de norocoasa ca l-am sarutat. Pentru mine insa a fost dezgustator. Dupa aceea nu am mai sarutat pe nimeni pana la 16 ani, cred. Am fost mereu mai inceata", a povestit Kristen in cel mai recent numar al revistei Bullet.
In varsta acum de 30 de ani, vedeta avea 12 cand a primit rolul din "Interviu cu un vampir", unde a dat viata personajului Caludia, o copila transformata in vampir, care ajunge sa se maturizeze intelectual, dar sa ramana blocata in corpul mic si firav pentru tot restul vietii.
Ce parere ai despre declaratia lui Kirsten? Te-ai fi asteptat ca cineva sa vorbeasca astfel despre un sarut cu Brad Pitt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu