vineri, 18 ianuarie 2013

Beyonce face o marturisire extrem de rara despre viata ei sexuala cu Jay-Z

Superstarul pop a realizat o sedinta foto super sexy pentru publicatia "GQ" chiar in intimitatea caminului ei si a dezvaluit un secret intim despre viata lor din dormitor.
Beyonce face o marturisire extrem de rara despre viata ei sexuala cu Jay-Z
In cadrul sedintei foto, cantareata de 31 de ani i-a permis fotografului Terry Richardson sa o surprinda in diverse ipostaze domestice, demonstrand ca poate fi senzuala in cele mai banale contexte. Astfel, starul pop a fost surprinsa atat in bucatarie, unde s-a jucat cu o punga de faina si frisca, in fata frigiderului deschis, dar si in sufragerie, unde a citit ziarul intr-o camasa alba, barbateasca si cu o pereche de ochelari cu rame mari pe nas.




Beyonce a mai pozat in aceeasi camasa si cu o pereche de chiloti rosii si in sufragerie, unde a realizat o mini sesiune de karaoke.

Cantareata a permis echipei foto sa patrunda si in dormitorul ei si al lui Jay-Z, unde a pozat intr-un tricou decupat si cu o minge de fotbal americana in brate.


In interviu, Beyonce a marturisit ca atunci cand are momente in care este cuprinsa de anxietate, asculta o anumita melodie, care o linisteste.

"Daca sunt speriata, las spaima sa existe in mine, apoi o eliberez si trec mai departe. Apoi merg sa ascult "Make Love To Me" a lui Rick James si apoi fac dragoste cu sotul meu."

Vedeta a mai marturisit ca, desi si-a indeplinit ambitia de a deveni un simbol al succesului si al puterii pentru femeile din intreaga lume, uneori ii este greu sa accepte cat de influenta este.

"Stiu ca sunt puternica. Sunt mai puternica decat poate mintea mea sa digere si sa inteleaga."
"Am muncit atat de mult in timpul copilariei mele pentru a atinge acest scop. Iar cand am implinit 30 de ani puteam face orice voiam. Mi-am atins obiectivul asta. Ma simt foarte norocoasa. Dar am sacrificat multe lucruri si am muncit mai mult decat probabil orice din industria muzicala. Asa ca trebuie sa-mi reamintesc ca merit asta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu