vineri, 18 ianuarie 2013

Jennifer Lopez, pe cale sa se casatoreasca? Ce a spus despre relatia cu tanarul ei iubit, Casper Smart

"Nu am niciun regret!", spune Jennifer Lopez in cel mai recent numar al unei publicatii americane care a reusit sa obtina un interviu in exclusivitate de la diva latino care si-a petrecut ultimul an in intreaga lume, sustinand concerte in cadrul turneului mondial "Dance again".
Jennifer Lopez, pe cale sa se casatoreasca? Ce a spus despre relatia cu tanarul ei iubit, Casper Smart
Cu toate ca a petrecut prea putin timp in Statele Unite ale Americii, J.Lo si-a facut timp pentru a vorbi cu editorii revistei People si a face cateva dezvaluiri interesante despre operatiile estetice, Scientologie, cresterea copiilor si casnicia careia i-a pus dupa sapte ani. "Nu regret nimic", a spus Jennifer, care recunoaste insa ca a fost devastata imediat dupa despartire. Cu doi copii mici, ea spune ca "lumea s-a prabusit" in momentul in care a divortat de Marc Anthony, dezvaluire bizara avand in vedere ca nu i-a trebuit mult sa-si revina.
La nici cateva luni de la ruptura, ea a inceput o relatie cu Casper Smart, un dansator cu 18 ani mai tanar decat ea. Nu are pareri de rau nici din acest punct de vedere, ci dimpotriva, spune ca relatia este exact ceea ce si-a dorit.
"Nu regret nimic din ce mi s-a intamplat. Asta sunt eu. Acum am ajuns intr-un punct in care pot recunoaste ca toate lucrurile care mi s-au intamplat au fost consecinte ale propriilor mele decizii, motiv pentru care am devenit mai precauta. Da, sunt mai atenta", a spus diva editorilor People, care vor publica interviul complet in urmatorul numar al revistei.
Carcotasii spun ca zvonurile potrivit carora diva latino si Casper Smart se vor casatori se clatina acum avand in vedere faptul ca aceasta sustine ca este mai atenta la hotararile pe care le ia.
Voi ce ziceti? A batut vreun apropo cand a spus ca e mai atenta la consecintele propriilor fapte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu