sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Selena Gomez vorbeste intr-un interviu despre relatia cu Justin Bieber si cea mai buna prietena a ei, Taylor Swift

Starul pop, in varsta de 20 de ani, a aparut pe coperta de februarie a revistei "Nylon". Intr-un interviu sincer acordar publicatiei, fostul star Disney a vorbit despre doua dintre cele mai importante relatii din viata ei.
Selena Gomez vorbeste intr-un interviu despre relatia cu Justin Bieber si cea mai buna prietena a ei, Taylor Swift
 
Despre controversatul ei film, "Sping Break": "Nu am fost niciodata un copil-problema. A fost nevoie ca cineva sa-mi arate cum sa tin o tigara. Harmony, regizorul filmului imi spunea "E bine ca nu stii. Poare e o trasatura de caracter."

Despre fostul (actualul?) ei iubit, Justin Bieber si relatia lor: "Ma distrez. In fond si la urma urmei, dragostea este un lucru normal si cu totii trecem prin asta. Doar pentru ca avem un stil de viata diferit nu schimba lucrurile in care cred inca de cand eram mica, adica basmele."

Despre cea mai buna prietena a ei, Taylor Swift: "Am trecut amandoua prin acelasi tip de experiente, in acelasi timp. Niciodata insa nu vorbim despre munca. Ea a devenit persoana la care apelez atunci cand am probleme cu familia sau cu iubitul meu. E foarte greu sa poti avea incredere in fete, asa ca sunt norocoasa sa o am pe ea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu