duminică, 6 martie 2011

Falling for you

Deci ce-l de-al doilea fic se numeşte Falling For You şi este scris de Beatrice.

Este ficul care ocupă un loc special în inima mea din mai multe motive..unu ar fi pentru faptul că scrie superb.Falling for you este special deoarece arată că dragostea nu este pentru totdeauna şi că poţi găsi pe cineva întotdeauna,dar de data aceea persoana perfectă?

Rezumat:
“[...] Pe când eraţi în viaţă
Şi încă dulce vă era suspinul,
Cum de v-aţi prins în mreaja de ispite
Şi dragostei i-aţi cunoscut veninul?”
INFERNUL- CÂNTUL V- Păcătoşii din dragoste
DANTE ALIGHIERI, DIVINA COMEDIE
Explicaţie :
În cântul al V-lea al operei, Dante ajunge în al doilea cerc al Infernului, cel al păcătoşilor din dragoste. Aici îi întâlneşte pe Francesca da Ramini şi Paolo Malatesta, îndrăgostiţii adulterini, a căror poveste tristă de iubire, îl cutremură pe poet.
Francesca da Rimini, fiica seniorului Ravennei, a fost căsătorită, pentru întărirea unei alianţe politice, cu Giancotto Malatesta (cel şchiop), senior al oraşului Rimini, dar ea l-a iubit însă pe cumnatul său Paolo Malatesta, supranumit “l bello” (frumosul). Prinşi împreună, cei doi îndrăgostiţi vinovaţi de adulter au fost omorâţi de către Giancotto, din gelozie.
Cu toate acestea, Francesca da Rimini şi Paolo Malatesta îşi trăiesc mai departe iubirea interzisă, în ciuda chinurilor la care sunt supuşi, iar Dante este surprins de puternica lor dragoste, ce îi uneşte, chiar şi aici în Infern.(“Aceia doi ce strânşi la zbor se îmbie”… “Pe dragostea ce le-a săpat mormântul”).
***

Spinul atât de ascuţit al trădării, îmi rănea fără regrete inima. Cu ce eram mai diferită acum, decât oricare altă femeie, care îşi înşela partenerul de viaţă cu un altcineva, din pur interes? Aproape cu nimic, sau poate doar cu un singur lucru…
EU ÎL IUBEAM PE EL, iar acest lucru era păcatul NOSTRU cel mai mare, dar nu îmi păsa acum câtuşi de puţin de infernul ce îşi căsca gura hăului adânc înspre noi, îngrozindu-mă la propriu. Nu îmi mai păsa de nimic, dacă în orice suferinţă ce mă va aştepta, îl voi avea pe el necondiţionat lângă mine…
Cu acestea în gând, spinul din inima mea, luă forma trandafirului căruia îi aparţinea, iar roşul puternic al petalelor ca de catifea, ale acestei sacre plante, simboliza tributul nostru, plătit în sânge, pentru dragostea noastră interzisă, pentru care aveam să plătim scump, pentru vecie.


Vă las să vă delectaţi cu ficul acesta.Dacă vreţi să-l citiţi îl găseşti aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu