sâmbătă, 5 martie 2011

Vanessa Hudgens explica semnificatia tatuajului cu fluture de pe gat

Vanessa Hudgens si-a facut recent primul ei tatuaj permanent, respectiv un fluture superb desenat pe gat. Ea spune ca si-a dorit enorm sa fie un fluture pentru pentru ca aceasta insecta are o semnificatie deosebita pentru ea, din mai multe puncte de vedere.
"Faptul ca m-am tatuat a fost un gest impusliv, insa adevarul e ca imi doream de ani de zile sa am un fluture tatuat. Cu o saptamana inainte sa ma nasc eu, un fluturas s-a asezat pe burtica mamei mele si asa s-a hotarat sa-mi puna numele Vanessa. Numele meu inseamna "fluture", e o derivare din limba latina", a explicat simpatica bruneta.

Artista care a devenit cunoscuta pentru rolul ei din "High School Musical" spune ca de cand si l-a facut simte ca are o atitudine mai rebela. Ea vrea oricum sa-si schimbe imaginea si simte ca a venit timpul sa fie luata mai mult in serios ca actrita.

A vorbit despre asta in cadrul emisiunii lui David Letterman, spunand ca a fost distractiv sa lucreze cu cei de la Disney, unde, de altfel, l-a si cunoscut pe fostul ei iubit, Zac Efron, insa simte ca acum aceasta etapa face parte din trecut.

Vanessa a mai avut mai demult un tatuaj semi-permanent cu henna, respectiv un desen traditional indian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu