duminică, 6 martie 2011

Una partida de poker

Bună la toţi şi toate...Aşa cum am zis în poll,o să apară nişte recomandări de ficuri.

Primul fic pe care îl recomand este unul tradus şi este al Ellei(pufy) şi se numeşte Una partida de poker.

Eu una îl ador,pentru că spune viaţa Bellei inspirată dintr-un caz real.Vă las aici rezumatul:
Bella este o fată obligată să fie premiul unei partide de poker şi să devină jucăria unui bătrân verde…Dar ce se va întâmpla când un frumos băiat cu ochii verzi decide să o ajute? Va reuşi?
După părerea mea merită citit.Acolo mai are alte două ficuri.Nu am început cu ficul ei pentru că este sis meu,ci pentru că a fost primul fic pe care l-am citit tradus în română şi am bătut-o la cap.Mai sunt şi altele,dar al ei a fost primul.

Ficul ei îl găsiţi aici

Un comentariu:

  1. Ei bine pisi...sincer nu imi vine sa cred ca ai facut asta....Si sper ca nu ai facut-o pentru ca esti sis-ul meu...
    Mersi pentru tot sis.:-*
    Si ma simt onorata sa deschid aceasta...nu stiu cum ii spune, in fine...Mersi

    RăspundețiȘtergere