miercuri, 2 martie 2011

Lady Gaga: "Prima data a fost o experienta teribila"

Lady GaGa continua sa ne socheze cu declaratiile despre viata sa intima.
Cantareata a povestit despre experienta deloc placuta pe care a avut-o cand si-a pierdut virginitatea.
Conform vedetei, prima noapte de sex a fost o dezamagire totala din cauza lipsei de experienta.
In plus, desi si-a inceput viata sexuala la 17 ani, artista a marturisit ca prima data cand a simtit cu adevarat placere in timpul sexului a fost in urma cu doi ani.
"Mi-am pierdut virginitatea la 17 ani, dar chiar si la acea varsta nu eram suficient de pregatita. A fost o experienta absolut teribila. N-a fost bine deloc. Nu m-am bucurat cu adevarat de o partida de sex decat cu doi ani in urma. A fost o relatie monogama, cu un tip in care am simtit ca pot avea incredere completa si intr-o perioada in care incepusem deja sa ma simt foarte bine in pielea mea. A face dragoste inseamna sa-ti dezvalui vulnerabilitatea si pentru mine e important sa stiu ca am relatii sexuale cu o persoana pentru ca o iubesc, nu din alte motive", a povestit Lady Gaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu