miercuri, 2 martie 2011

FOTO: Jennifer Lopez, ambasadoare Gillette Venus

Voluptuoasa Jennifer Lopez este noua ambasadoare Gillette Venus. Astfel, Jennifer Lopez și superbele sale picioare vor fi punctele forte ale campaniei holistice de marketing a brandului Gillette Venus.
“Fiecare femeie este, în felul ei, o zeiţă atunci când îşi pune feminitatea în valoare. Venus mă ajută să-mi păstrez picioarele frumoase şi îmi dă încrederea de care am nevoie pentru a mă simţi exact ca o zeiţă”, spune Jennifer. „Brandul Gillette Venus celebrează multiplele dimensiuni ale femeilor şi nimeni nu le întruchipa mai bine decât Jennifer Lopez”, spune şi Sonia Fife, general manager Global Venus, P&G Beauty.
Campania de comunicare a brandului Gillette Venus include și remake-ul melodiei „Venus“, interpretată în exclusivitate pentru acest proiect de Jennifer Lopez. „Interpretarea și înregistrarea  unei variante refăcute a cunoscutei melodii Venus a fost  cu adevărat o componentă specială a acestei campanii. Mă bucur foarte tare că mi-am putut exprima propria pasiune şi creativitate şi sper că am reuşit să le inspir şi pe alte femei să facă acelaşi lucru, indiferent care sunt pasiunile acestora.”, a mai declarat Jennifer Lopez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu