miercuri, 20 iunie 2012

Andreea Esca – interviu cu povestiri inedite despre debutul in televiziune, salariul deja legendar si Andreea Marin


Prezentatoarea Stirilor PRO TV a povestit cu sinceritate despre televiziunea anilor ‘90, ofertele pe care le primeste de la alte televiziuni si amintiri simpatice cu colegii din presa, intr-un interviu pe care l-a acordat ieri site-ului Pagina de media.
Andreea Esca ndash; interviu cu povestiri inedite despre debutul in televiziune, salariul deja legendar si Andreea Marin
Intrebata de jurnalistul Petrisor Obae daca a mai primit recent oferte de munca de la alte televiziuni, Andreea Esca a raspuns:
“Am avut oferte de la alte posturi, dar nu am mai avut oferte în ultimul an. “Cred ca au înţeles, au abandonat. Atunci când am primit oferte, eu le-am spus “chiar vă pierdeţi vremea, nu vreau să vă pierdeţi vremea”. Sunt fericită cu ce fac, nu vreau mai mult, eu sunt mulţumită nu vreau iaht sau elicopter, pentru mine este important să fiu mulţumită şi fericită.”
Petrisor Obae: “Dacă mâine am publica pe site o listă cu salariile tuturor vedetelor de la noi. La cine ai fi curioasă să te uiți?”
Andreea Esca: “La salariul meu. Dacă s-ar publica o listă cu salariile vedetelor m-aş duce glonţ să mă uit la salariul meu aş vrea să văd şi eu cât căştig.”
Petrisor Obae: “A doua vedetă?”
Andreea Esca: “Nu m-a interesat niciodată cât câştigă nimeni, n-am invidiat niciodată pe nimeni. Mama mi-a spus mereu “nu te uita niciodată nici în stânga, nici în dreapta”. Mi-am dorit întotdeauna ca celorlalţi să le fie bine. Poţi să ai salariul şi de 300 de ori mai mare decât al meu, eu mă bucur dacă reuşeşti. Unii or să spună, “păi normal, că tu ai”, dar sunt oameni care au şi vor mereu mai mult şi mai mult. Salariul meu este o poveste, o legendă, dar lumea a evoluat. Există joburi mult mai importante, există emisiuni mult mai bine plătite.”
Andreea Esca a fost intrebata si pe cine ar alege dintre Andreea Marin sau Mihaela Radulescu, daca ar trebui sa intre in direct in timpul jurnalului cu una dintre cele doua vedete.
Andreea Esca: “Le-aş spune producătorilor să intre amândouă, să vorbesc cu amândouă în direct. Îţi dai seama că asta ar fi mai interesant.”
Petrisor Obae: “Dacă ar fi timp doar pentru una dintre ele?”
Andreea Esca: “Pai acum depinde de subiect.”
Petrisor Obae: “Să spunem că ar fi un subiect despre care ar putea să vorbească oricare dintre ele.”
Andreea Esca: “Aş alege-o pe Andreea Marin, pentru că ea a fost cea care m-a sunat prima să mă felicite după primul direct, în ’95, când s-a lansat Pro TV-ul. La câţiva ani după lansare, Andreea Marin m-a întrebat dacă îmi amintesc când m-a sunat după primul jurnal de la ProTV, pe atunci ea era Andreea Gheorghiţă. Atunci a sunat în redacţie, după jurnal, şi ne-a felicitat. I-am spus că nu-mi mai aminteam, au trecut mulţi ani de atunci.”
Petrişor Obae: “Din ce vezi pe TV, ţi-ai fi dorit să prezinți o anumită emisiune?”
Andreea Esca: “Mi-ar plăcea jurnalul de dimineață, mi se pare mai lejer, mi se pare că poti să faci o glumă, și să ai și informații foarte bune, e tipul de program care mi se pare drăguț.”
Petrisor Obae: “Dacă mâine ar trebui să prezinţi stirile cu cineva, pe cine ai alege sa stea la acelaşi pupitru cu tine?”
Andreea Esca: “Nu ştiu cu cine. Aş putea să prezint cu Dedu, având în vedere faptul că mi-ar plăcea să prezint ştirile de la matinal.”
Petrisor Obae: “Poţi alege şi de la un alt post.”
Andreea Esca: “Poate tot pe Lucian [Mandruta].”
Petrisor Obae: “Te-ai vedea ca jurat la Românii au Talent?”
Andreea Esca: “Nu știu dacă aș putea. Nu poți să știi dacă poți până nu încerci.”
Petrisor Obae: “Cu cine te-ai potrivi?”
Andreea Esca: “Sunt mai apropiată de Andi Moisescu, de pe vremea când era un foarte bun DJ la radio. Andi ar fi la distanță de cei doi, dar mi-ar plăcea și de ceilalți doi.”
Petrisor Obae: “Ai dansa la Dansez pentru tine?”
Andreea Esca: “Mi s-a propus, dar e foarte greu, eu nu știu să fac lucrurile tip rasol, și ar trebui să mă străduiesc, mi se pare foarte greu. Nu mă veți vedea la celaltă ediție, poate o să am un curaj nebun, pentru un caz umanitar, dar un sezon întreg nu cred că aș fi în stare fără să neglijez celelalte lucruri.”
Intrebata despre cea mai frumoasa amintire pe care o are din perioada debutului ei in televiziune, la SOTI, prezentatoarea a povestit:
“ Îmi aduc aminte de Crăciun, aveam o dacie care ne ducea acasă. Eu ajungeam destul de târziu, pentru că ne ducea în funcţie de zona în care stăteam. Iar de Crăciun când plecam din redacţie, ne cumpăram şi brazi pe care îi puneam pe maşină şi ne agăţam de ei mânuşile la uscat. Asta este o imagine de film pe care mi-o amintesc mereu în perioada sărbătorilor. Oamenii când fac lucrui simple, când nu ai foarte multe lucruri cred că prieteniile se leagă mai strând.
Petrisor Obae: “Dar o amintire neplăcută?”
Andreea Esca: “Erau o gramadă de neajunsuri, trebuia să mimăm o fereastră, aparea o imagine care era pusa într-un chenar, căreia noi îi spunem fereastră. Filmam dintr-o carte de biologie şi se întâmpla uneori să apar în cadru cu o sfecla în cap. Aveam tot felul de conflicte, eram începători, în afară de producatorii de la TVR, care erau foarte pregătiţi. Era foarte mult de lucru, eram un fel de oameni orchestră, aveam 10 conferinţe de presa pe zi şi când nu erau conferinţe aveam 3 mitinguri. Nu era niciun mobil, niciun calculator, alergam foarte mult, eram obosiţi, la 12 noaptea eram morţi de obosiţi. La vârsta aia nu-ţi dai seama.”

Un comentariu:

  1. I've learn some good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you place to create this kind of excellent informative web site.

    Here is my web site; jocuri gratis masini

    RăspundețiȘtergere