vineri, 15 iunie 2012

Kim Kardashian, la prima aparitie in Vogue: un look masculin si cel mai sincer interviu din viata ei. Vezi ce zice despre Kanye, sex si averea familiei


Kim Kardashian a aparut pentru prima oara in Vogue - in editia masculina, ce-i drept, insa ea a sarbatorit coperta Vogue L'Uomo cu cel mai sincer interviu din viata ei. 
Kim Kardashian, la prima aparitie in Vogue: un look masculin si cel mai sincer interviu din viata ei. Vezi ce zice despre Kanye, sex si averea familiei
Kim Kardashian a asteptat cam mult timp ca sa apara in Vogue, dar se pare ca a meritat. Ea a aparut pe coperta editiei de iulie-august a revistei Vogue L'Uomo, si trebuie sa mentionam ca nu atat pictorialul, cat si interviul au fost foarte surprinzatoare!
Despre familia ei bogata:
"Da, m-am nascut bogata. Vin dintr-o familie californiana clasica: abundenta si ostentatie, vile de lux cu piscina, cluburi private, prietenii exclusiviste, masini de lux. In ciuda bogatiei, la 31 de ani am reusit sa-mi construiesc singura un imperiu in lumea divertismentului si, chiar daca imaginea si prieteniile sunt importante, vreau ca noua generatie sa inteleaga ca daca nu crezi in tine si in propriile idei, nu ajungi nicaieri".
Despre relatia cu Kanye West:
"Toata lumea ma urmareste, sunt sub urmarire permanenta. Oriunde merg, exista o camera care ma urmareste, la sala, la cumparaturi, iar daca ma decid sa ies afara fara machiaj, acest lucru devine stire in toata lumea. De asta nu vreau sa dezvalui nimic in ceea ce priveste relatia mea cu Kanye. In trecut am suferit mult din cauza sinceritatii mele si am fost criticata si tratata foarte urat. Pot sa zic doar asta: acum, cu el, sunt fericita".
Marturisirile lui Kim au devenit si mai picante:
"Ador pizza, inghetata, imi place sa fac dragoste, am o colectie de 224 de pereche de Louboutini si sunt speriata de moarte de paianjeni"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu