luni, 11 iunie 2012

Pentru Heidi Klum timpul sta in loc: picioare incredibile la 39 de ani


Divortul de Seal nu pare sa o fi afectat prea tare pe Heidi Klum, care arata spectaculos. Invitata la un  eveniment Astor la Madrid, supermodelul a afisat un look sexy si fresh.
Pentru Heidi Klum timpul sta in loc: picioare incredibile la 39 de ani
La 39 de ani, Heidi Klum are aceleasi silueta superba ca la 20. Supermodelul a purtat o rochie mulata fucsia la un eveniment al brandului de cosmetice Astor, punandu-si in evidenta picioarele parca interminabile.
Chiar daca a trecut recent printr-un divort, Hiedi pare sa mascheze destul de bine suferinta, afisand intotdeauna in fata fotografilor un zambet larg.
Heidi este mandra de faptul ca arata atat de bine fara sa fi facut vreo operatie estetica. "Sunt mandra sa spun ca pana la aceasta varsta nu mi-am facut nimic [la fata]. Fiecare avem o viziune asupra a ceea ce nu este dragut si operatiile estetice nu mi se par dragute." Superba nemtoaica a precizat ca n-a folosit nici Botox pana in prezent, dar a adaugat "Intrebati-ma din nou cand voi avea 65 de ani".
Heidi a vorbit recent si despre greutatile pe care le-a intampinat in a-si gasi de lucru in adolescenta din cauza formelor ei, inainte sa dea lovitura cu Victoria's Secret.
"Eram prea voluptoasa, aveam sanii prea mari si eram putin prea scunda.", a povestit Heidi pentru "Allure". "Si eram destul de constienta de aspectul meu. Nu eram grasa, in niciun caz, aveam pur si simplu solduri si sani. In haute couture nu prea au loc fetele cu sani mari. Si eu mi-am dorit intotdeauna sa fiu model."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu