vineri, 8 iunie 2012

Giulia, impresionata de revenirea lui Beyonce: "Mi se pare un munte de vointa si talent"


Ce si Beyonce, Giulia este proaspata mamica. Adora sa petreaca timpul cu fetita ei, insa recunoaste ca ii este dor si de scena. Giulia a fost impresionata de primul spectacol pe care diva Beyonce l-a sustinut saptamana trecuta, la prima apatitie pe scena dupa nasterea micutei Blue Ivy.
Giulia, impresionata de revenirea lui Beyonce:  Mi se pare un munte de vointa si talent
Pentru ca arata spectaculos la numai 5 luni de la nastere, multi au spus ca Beyonce nici macar nu ar fi fost insarcinata si ca ar fi apelat la o mama surogat. Giulia nu crede insa aceste zvonuri rautacioase.
"Speculatiile privind sarcina ei mi se par putin exagerate, nu stiu daca a fost o strategie de marketing sau nu. Beyonce este una dintre artistele pe care eu le apreciez foarte mult, mi se pare un munte de vointa si talent, personal mi se pare senzational ce a facut pe scena", a spus Giulia pentru perfecte.ro despre prima aparitie a lui Beyonce.
In timpul celui de-al doilea concert sustinut in Atlantic City, Beyonce le-a povestit spectatorilor despre regimul pe care l-a tinut dupa nastere. “N-aveti idee cat de mult am muncit”, a spus vedeta de 30 de ani fanilor. “A trebuit sa slabesc 27 de kilograme. M-au pus pe banda de alergat. Am mancat salata!”
Si Giulia arata foarte bine la foarte scurt timp dupa nastere. Intr-un interviu pe care l-a acordat pentru perfecte.ro Giulia a spus ca mai are de lucrat doar la celulita. Giulia a spus ca va mai sta cel putin cinci luni pana la prima aparitie pe scena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu