miercuri, 25 mai 2011

Interviu cu Adela Popescu(Carmen din telenovela:"Iubire si Onoare")

Adela Popescu: Buna!

Dyanna Dyanna: Ce te-a determinat sa te lansezi in actorie?Stiu ca prima data te ocupat de muzica.

Adela Popescu: Da,este adevarat ma preocupa muzica prima data....Dar am auzit ca este un casting pentru un film pe AcasaTV !Nu stiam daca sa ma duc sau nu,atunci i-am spus unei prietene de acest casting iar ea ma sfatuit sa incerc iar eu am ascultat-o...In acele momente aveam multe emotii.

Dyanna Dyanna: De ce ai renuntat la muzica?

Adela Popescu: Nu am renuntat la muzica.....Dar dupa cum cred ca stiu cu totii prin intermediul televiziunii AcasaTV m-am lansat si in muzica

Dyanna Dyanna: Care a fost prima telenovela in care ai jucat?

Adela Popescu: Primul film care am jucat a fost serialul In familie facut in anul 2002/2003

Dyanna Dyanna: Cum merge relatia ta cu Radu?Este tensionata,adica cred ca petreceti foarte putin timp impreuna.

Adela Popescu: Relatia mea cu Radu merge foarte bine....Nu este chiar adevarat,cred ca stiti ca eu si Radu suntem si pe platouri aproape mereu unul langa altul si stam impreuna adica in aceeasi casa

Dyanna Dyanna: Nu esti geloasa pe Madalina Draghici la filmari?

Adela Popescu: Nu.nu am de ce sa fiu...Asta e meseria lui si noi ne tratam cu respect si incredere.

Dyanna Dyanna: E adevarat ca Radu a incetat sa mai apara la Povestiri Adevarate?Nu l-am mai vazut de mult aparand la acasa tv..unde lucra inainte sa fie luat in telenovele.

Adela Popescu: A renuntat la emisiune pentru actorie....Iar stiri despre ele nu prea sunt pentru ca nu da motive iar el incearca sa evite presa nu ii prea place.Dupa cum stii oamenii din presa mai si inventeaza anumite lucruri ne-adevarate.

Dyanna Dyanna: Ce parere despre muzica din ziua de azi?Care e melodia ta preferata?

Adela Popescu: Muzica din ziua de azi spui?....Pai este foarte frumoasa n-am ce sa spun....Si in legatura cu manelele am vazut ca din ce in ce mai multi nu le plac acest gen de muzica si ca se fac sondaje cu acest lucru....Nici mie nu-mi plac ca nu e genul meu da n-am nimic impotriva lor fiecare cu genul lui de muzica asa ca hai sa-i lasam deoparte...Eu nu pot alege o singura melodie adica nu imi fac un clasament...Fiecare gen de muzica e frumos.

Dyanna Dyanna: Vroiam sa te intreb ceva mai sentimental,cred ca toti au observat-o,poti sa refuzi daca vrei.Dar pe fb tau apare la familie mai multe persoane.Ce e cu ele?

Adela Popescu:  Pur si simplu unii fani imi ajung la inima adica sunt dulci vorbesc frumos cu mine au incredere in mine iar eu in ei....Deci nu e nimic ciudat in asta totusi mai sunt alti fani care ei ma adauga ca sora,mama etc.

Dyanna Dyanna: Cum te mai intelegi cu Dan Bordeianu...de el nu am mai auzit nimic.Ati fost impreuna?

Adela Popescu:  Sincer nu am mai vorvbit de mult cu el dar nu ne purtam pica unul altuia,da am fost impreuna

Dyanna Dyanna: De ce vati despartit?Adica formati un cuplu frumos!

Adela Popescu: Este foarte complicat si imprejurarile nu ne lasa sa fim impreuna....

Dyanna Dyanna: Cum ti sa parut experienta Dansez pentru tine? Ai participat nu'i asa?

Adela Popescu: Mi-a placut foarte mult si vreau sa spun ca as mai face asta o data sau chiar de mai multe ori...Da am participat impreuna cu Alexandru Lica
Dyanna Dyanna: mai tii legatura cu el?

Adela Popescu: Da mai tin legatura...Tin la el ca la un frate

Dyanna Dyanna: cum te intelegi cu partenerii de platou?E cineva pe care-l urasti?Sau nu'ti place?

Adela Popescu:  Ma inteleg foarte bina....Nu nu este nimeni toti imi sunt simpatici....

Dyanna Dyanna: In timpul zilei mai ai timp si de altceva?

Adela Popescu: Seara incerc sa intru pe Facebook sa le raspund fanilor la mesaje...Nu reusesc in fiecare zi....Deci daca fanii mei vor sa-mi trimita mesaje sa intre pe pagina mea de Facebook http://www.facebook.com/adelaelenapopescu

Dyanna Dyanna: Ce le transmiti fanilor tai?

Adela Popescu: Ca ii pup si ii iubesc pe toti si astept mesajele lor pe Facebook si nu ii voi dezamagi niciodata

Dyanna Dyanna: De ce ai acceptat sa fii cu Radu?

Adela Popescu: Deoarece este un barbat sincer cu respect pe sine si avem foarte multe lucruri in comun,este un om extraordinar nu numai in profesia lui ci si in viata privata.

Multumesc mult Adela ca ai acceptat sa-ti iau interviul>:D<Esti o dulce.
Voi ce ziceti de interviu?

Un comentariu: