sâmbătă, 21 mai 2011

A vision stained with red de Oana

Rezumat: Este ceva comun sa spunem ca ar trebui  “Sa traim fiecare zi ca si cum ar fi ultima”. Gandindu-ma la sensul acestui lucru, cred ca pur si simplu inseamna ca niciodata nu stii cand vei muri, deci ai putea de asemenea sa te bucuri de fiecare moment din viata ta la maxim.
 Pai… TU s-ar putea sa nu stii cand, cum, sau unde vei muri… dar eu stiu.
 Nu, nu sunt Grim Reaper ( e ala imbracat cu o pelerina neaga, cu coasa; pe scurt moartea. nu am stiut cum se traduce  exact, asa ca nu l-am tradus). Tipul ala nu exista. Cel putin asa cred. Dar cu siguranta nu eram el. Eram o fiinta umana normala, o adolescenta care, privita din exterior, arata complet normala.
 Dar stiam mai bine decat atat.
 Nu ai fi niciodata in stare sa spui doar uitandu-te la ochii mei caprui ca pot sa vad mult mai mult decat orcine.
 Monstii, lucrurile pe care le vedeam nu erau cele de genu care merg, vorbesc, maraie sau te pot ataca. Poate suna ridicol, insa eu vad numere.
 Nu orice de numere. Cele pe care le vedeam pluteau deasupra capului fiecarei persoane. O serie de numere care, calculate in mod corespunzator, imi spuneau cat va trai persoana respectiva.
 Destul de tare, nu???
 De fapt, nu, nu e tare.
 Din unele motive, am fost nascuta cu acest dar, sau, mai degraba, blestem. Inainte de a-mi putea aminti, am vazut aceste numere. Le vedeam in fiecare zi. Plutind pur si simplu deasupra oamenilor, decizand soarta acestora, cat de mult vor mai trai. Este oribil sa vezi cat dureaza viata fiecaruia si extrem de dureros atunci cand vezi pe cineva murind de tanar.
 Fara sa mentionez ca daca vedeam pe cineva care urma sa moara in urmatoarele 24 de ore, am o viziune cu moartea lor. Odata am vazut o femeie pe strada cand aveam 12 ani. Din numerele ei, puteam sa vad ca va muri intr-o ora. Brusc am avut o viziune cu o masina ciocnindu-se de corpul ei micut. Nu a fost o surpriza cand fata ei a aparut la stiri in acea seara.
 De aceea urasc spitalele. Erau pline de oameni pe moarte.
 Numerele au devenit ceva normal pentru mine. Nu stiu cum era sa nu le vezi, deci nu imi poate lipsi ceva ce nu cunosc.
 Ma asteptam sa le vad deasupra tuturor, niciodata nu ma surprindeau. Pur si simplu erau acolo.
 Asta era pana sa-i intalnesc pe ei. Ei nu aveu numere.
 Buna, sunt Bella Swan, si pot vedea moartea.
Il gasiti aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu