sâmbătă, 21 mai 2011

Pentru un MINUT de GLORIE: Jimmy Jump vrea sa INTRERUPA Premiile Oscar!

Celebrul suporter catalan Jimmy Jump a declarat ca a vrut sa se faca actor, dar dupa ce un regizor i-a spus ca nu va ajunge niciodată pe marile ecrane s-a hotarat sa intre pe teren la un meci, iar de atunci a devenit un profesionist al infiltrarilor.
Pentru un MINUT de GLORIE: Jimmy Jump vrea sa INTRERUPA Premiile Oscar!
Jimmy Jump viseaza acum sa intre pe teren la un meci din NBA, in Staples Center, sau sa ajunga pe scena la Premiile Oscar.


"Nici la Superbowl nu ar fi rasu, avand in vedere că este cel mai vizionat eveniment din lume, cu peste un miliard de telespectatori. In prezent am peste 215.000 fani, dar vreau mai multi, pentru ca iesirile mele nu au frontiere", a dezvaluit spaniolul.


"Studiam pentru a deveni actor. Mergeam la multe castinguri, dar nu eram ales niciodata. Intr-o zi, un regizor mi-a spus ca nu voi ajunge niciodata pe marile ecrane. Atunci m-am hotarat sa intru pe teren la un meci pe Camp Nou. Dupa această prima iesire, am ajuns in toata presa si mi-am creat propriul meu personaj: Jimmy Jump.


Apoi sa alerg pe terenurile de fotbal a devenit pasiunea mea. Trebuie sa alerg mai repede decat stewarzii si trebuie sa pregatesc totul stiind ca nu am decat un singur minut de glorie", a spus catalanul Jaume Marquet Cot (Jimmy Jump) intr-un interviu acordat sofoot.com.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu