duminică, 22 mai 2011

Vanessa Hudgens vrea sa aiba un blog de lifestyle

Vanessa Hudgens, vedeta de numai 22 de ani, nu este foarte incantata de site-urile de socializare, desi are o pagina pe acest site. Totusi, actrita a declarat ca ar fi interesata sa isi tina un fel de jurnal online despre optiunile ei in ceea ce priveste moda si frumusetea.
Vanessa Hudgens vrea sa aiba un blog de lifestyle - GALERIE FOTO
Nu stiu ce sa zic despre Twitter. Nu vrea sa le spun oamenilor ce fac in fiecare secunda. Dar as vrea sa am propriul meu blog despre moda, frumusete si alte lucruri care imi plac. Un blog de lifestyle", a spus ea.

Vanessa, care s-a despartit de Zac Efron, partenerul sau din filmul "High School Musical", dupa o relatie de cinci ani, a dezvaluit, de asemenea, ca ar vrea sa  joace in serialul "Glee".

"Mi-ar placea foarte tare. Ador musicalurile. Imi place foarte mult ce fac ei. Asa ca daca se va intampla va fi super", a mai declarat artista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu