miercuri, 11 mai 2011

Justin Bieber si Selena Gomez s-au sarutat la conferinta de presa!

Justin Bieber si Selena Gomez nu mai au nimic de ascuns! Daca la inceputul relatiei lor se fereau de ochii lumii si se intalneau doar in locuri greu accesibile paparazzilor, acum vor ca toata lumea sa afle cat de mult se iubesc. Si cum altfel sa arate mai bine decat intr-o conferinta de presa, de fata cu toata masa media?
Desi se intalnesc de cateva luni, practic acesta este primul sarut oficial, in public, al celor doi. Justin Bieber si Selena Gomez s-au afisat pentru prima oara impreuna, ca si cuplu, la ceremonia de decernare a premiilor Oscar din acest an.
Ieri, Justin si Selena si-au manifestat public dragostea la o conferinta de presa in Indonezia, acolo unde cantaretul sustine cateva concerte.
"Nu imi place sa ne ascundem. Imi place insa sa pastrez anumite lucruri doar pentru mine, insa la urmai urmei am 18 ani si am tot dreptul sa ma indragostesc. Am dreptul sa ies la intalniri", a spus Selena in revista Seventeen.

Cum ti se pare manifestarea de iubire a celor doi: ti-a placut sau crezi ca ar trebui sa fie mai discreti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu