joi, 17 noiembrie 2011

Sofia Vergara: "Fostul meu impresar mi-a recomandat sa-mi fac o micsorare a bustului"

Sofia Vergara este celebra pentru formele ei generoase. Intr-un interviu recent actrita a marturisit ca la un moment dat un impresar a sfatuit-o sa isi faca operatie de micsorare a bustului.
Sofia Vergara: "Fostul meu impresar mi-a recomandat sa-mi fac o micsorare a bustului"
Asta pentru ca era de parere ca oamenii se vor uita mai mult la decolteul ei si mai putin la ceea ce are ea de spus.

Vedeta a declarat ca a refuzat sa isi faca operatia respectiva pentru ca mama ei i-a spus ca o va pedepsi Dumnezeu daca va interveni asupra a ceea ce el a creat.

Actrita nu regreta nicio clipa ca nu a facut interventia chirurgicala respectiva, pentu ca a avut mult mai mult succes in acest fel.

Sofia nu este deloc dreanjata de faptul ca est cunoscuta drep „vedeta latino cu forme”. „Nu ma dreranjeaza, pentru ca asta este realitatea”, a spus actrita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu