sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Femei in CTRL: Melanie Galea, muza strazilor din Italia. Cum si-a transformat pasiunea pentru moda si fotografie intr-un job full-time

Duce o viata fara bariere – s-a nascut in Malta, dar  a crescut in Italia, rudele ei se impart intre Malta, Australia si Marea Britanie, iar jobul o duce pe toate meridianele. Melanie surprinde moda si frumosul in toate colturile lumii, iar de curand a fost si in Romania, la targulAbsolutely Fabulous Fashion & Vintage Fair. La mai putin de un an de cand si-a lansat blogul, Thestreetmuse.it, italianca a devenit o sursa constanta de idei si bun gust.
Femei in CTRL: Melanie Galea, muza strazilor din Italia. Cum si-a transformat pasiunea pentru moda si fotografie intr-un job full-time
De la o simpla pasiune, la un blog de succes, in mai putin de un an

“Intotdeauna am fost interesata de fotografie. In 2010, dupa o experienta destul de lunga in marketing si branding  hotelier de lux, am luat decizia riscanta de a ma dedica exclusiv fotografiei. Nu m-am gandit niciodata ca o sa fie sub forma unui blog.”, ne-a povestit ea.
“Mi-am inceput blogul anul trecut in septembrie, pentru a impartasi pozele oamenilor pe care ii surprindeam pe strada. Cateva luni mai tarziu, blogul mi-a permis sa il transform intr-un job full-time”, a continuat Melanie.
In scurt timp, a devenit un blog demn de urmarit de oamenii de pe toate continentele, mai ales ca a si inceput sa colaboreze cu reviste consacrate.
 

“Acum, am inceput sa-mi dezvolt propria tehnica si am inceput sa ma fac cunoscuta designerilor, editorilor sau chiar persoanelor obisnuite, care imi urmaresc munca. Iar asta nu doar pentru ceea ce surprind, ci si pentru felul in care o fac. In ultimele luni, am captat atentia unor reviste de talie internationala si am inceput sa colaborez cu ele - Elle USA, Refinery29.com si Vogue Russia. Portofoliul meu creste exponential cu fiecare subiect pe care il fotografiez".
De la The Sartorialist la The Street Muse

“Blogul meu a urmat pasii facuti deja de blogul The Sartorialist. Am dat peste el intamplator intr-o zi, am inceput sa-l urmaresc zilnic si m-a inspirat sa-mi urmez visul de a deveni fotograf si de a lucra in domeniul modei”, ne-a marturistit Melanie.

Acum, visul ei a devenit si mai mare. Melanie vrea ca munca ei sa dainuie peste ani si sa fie un adevarat ghid de stil: “Imi doresc sa fiu cunoscuta pentru faptul ca reusesc sa captez esenta oamenilor in propriul meu mod si pentru ca fac o documentare istorica a modei si a societatii.”

O muza a strazii, in cautare de muze

Melanie hoinareste pe strazi si observa oamenii din jurul ei. Unii o inspira, altii nu, dar cu siguranta gaseste cateva personaje demne sa fie publicate pe blogul ei.
 

"Sunt ca un vanator. Imi place sa ies si sa ma plimb pe strazi. In principiu, fotografiez oamenii care imi atrag atentia. Alta parte a jobului meu este sa fac poze in timpul saptamanilor modei de la Milano, Paris, Londra, New York.”
Atunci cand fotografiez, incerc sa surpind, sa nu planific nimic. Pur si simplu merg pe strada si caut persoane care sa mi se para cool. Ma pierd printre stradute si observ ce e pe acolo. Zilele trecute, eram in Roma si a vazut o tipa foarte cool, imbracata intr-o jacheta grozava si o rochie printata, si nimic din ce purta nu era scump. Dar arata foarte dragut.”

Stilul vintage-modern, preferatul ei

“Stilul meu este vintage-modern. Mixand stilul vintage cu moda contemporana ma face sa ma simt bine in pielea mea. Nu ma simt tocmai confortabil in hainele noi din magazine. Prefer lucrurile cu stil, dar care pot fi purtat cu usurinta in orice zi.”

Shoppingul online este una din marile ei pasiuni, asa ca isi umple garderoba cu simple click-uri: “Cele mai multe haine le cumpar de pe eBay.com ( haine si accesorii vintage ),  precum si din alte magazine vintage. Sunt diferite de tot ce gasesti in magazine si imi place la nebunie cand intru intr-un astfel de magazin si reactionez la ce-mi place si nu la ce-mi este dictat de altcineva” Daca vreti preturi bune si calitate, va recomand eBay.com si Asos.com.”
Melanie, impreuna cu Alina Tanasa la Absolutely Fabulous Fashion &Vintage Fair

Ce style-icon-uri are?
 “Gabrielle Chanel, Audrey Hepburn, Grace Kelly, Ulyana Sergeenko si nenumarati baieti pe pe strazi plini de carisma”. Iar cand vine vorba de stil, nu exista orase mai cool decat New York, Stockholm sau Paris, in viziunea ei.

Revistele de moda, o sursa de inspiratie si de joburi

“Sunt o fana foarte mare Elle Marea Britanie , Elle Mexic, Vogue Spania, Harper’s Bazaar Australia, Vogue si Harper’s Bazaar Rusia.  Cand vine vorba de site-uri, imi plac Elle.com, Refinery29.com si Style.com. Ele sunt cele care m-au invatat cum sa fotografiez.”, ne-a povestit Melanie.

Ea a juns sa colaboreze cu multe din ele, in special cu site-ul Refinery29.com: “Urmaream de mult timp refinery29.com , asa ca atunci cand am primit un mail de la echipa lor, in care imi cereau sa acopar saptamanile modei din Europa (Londra, Milano si Paris), evident ca am profitat de sansa si am acceptat.”

Viata de blogger de street-style, fabuloasa

“Imi place povestea din spatele unui obiect sau a unei piese vestimentare, de asta imi place sa fiu un blogger de street-style. E o parte din viata mea pe care imi place sa o impartasesc cu restul lumii pe site-ul thestreetmuse.it. Iar ceea ce iubesc cel mai mult la jobul meu este ca interactionez foarte mult cu lumea din jur.”, ne-a mai marturisit ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu