sâmbătă, 19 noiembrie 2011

VULGARĂ SAU NAIVĂ? Rihanna: "Nu e bine pentru 'păsărica' mea că nu am iubit!"

Deşi toată lumea o ştia bine-fericită alături de Dudley O'Shaughnessy, cu care apare în videoclipul piesei "We Found Love", Rihanna a dezvăluit că e singurică.

488983 rihanna deget in fund
"Nu mă întâlnesc cu nimeni acum. Deloc. Nu sunt neapărat fericită că sunt singură, nu e chiar aşa mişto", a mărturisit Rihanna la emisiunea lui Ellen DeGeneres.
Cântăreaţa a recunoscut că nu prea poate să se focuseze pe o relaţie, dar când va avea vreme vrea neapărat un bărbat care să o conducă.
"Îmi plac bărbaţii mai agresivi, dar şi misterioşi, dar să fie foarte siguri pe ei şi să fie conştienţi că sunt bărbaţi. Eu să fiu doamna. Sunt bărbatul la muncă mereu", a explicat RiRi cam ce îşi doreşte.
Dar mărturisirea-şoc a venit abia după. "Viaţa mea personală nu prea există, ceea ce nu e bine. Nici pentru mine, nici pentru ea", a arătat cu degetul cântăreaţa către părţile intime ale corpului ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu