duminică, 27 noiembrie 2011

Rihanna se plange ca n-a mai avut de mult relatii sexuale! Vrea un barbat dur si misterios!

Rihanna a marturisit recent ca faptul ca a ales sa puna cariera pe primul plan in ultima vreme are si o latura neplacuta. Cantareata nu e prea fericita pe plan personal: simte nevoia sa aiba relatii sexuale, mai ales ca a trecut ceva timp de cand nu mai are niciun iubit.
Rihanna se plange ca n-a mai avut de mult relatii sexuale! Vrea un barbat dur si misterios!
Rihanna a declarat toate asta in cadrul unei emisiuni televizate, scrie labotana.com. Este o "single lady" acum si asta nu prea-i convine.

“In prezent viata mea personala este practic inexistenta Nu ies cu nimeni si nu sunt prea fericita din acest motiv. Stiu ca suna plictisitor, dar asta presupune munca mea", a spus artista.

Rihanna a vorbit si despe cum vede barbatul ideal pentru ea:

"Imi plac barbatii duri si misteriosi.Imi place sa fie sguri pe ei si sa fie constienti ca ei sunt barbati, iar eu femeie", a expicat ea.

 Crezi ca va reusi sa-si gaseasca in curand un barbat pe gustul ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu