luni, 24 ianuarie 2011

Adrian Mutu risca 3 ani de puscarie

Fotbalistul roman Adrian Mutu risca sa faca puscarie dupa ce a batut un ospatar intr-un local din orasul italian Florenta. Incidentul s-a petrecut în localul Full Up, din Florenţa, noteaza jurnalistii italieni, care l-au vizitat la spital pe ospatarul de origine sarba.

Dupa 9 luni de suspendare pentru dopaj, fotbalistul roman Adrian Mutu risca sa isi continue perioada de inactivitate la puscarie. In baza Codului Penal italian, Mutu ar putea ajunge după gratii pentru o perioadă cuprinsă între trei luni şi trei ani!

Adrian Mutu nu e la prima abatere de acest gen. În primăvara acestui an, Mutu s-a batut intr-o parcare a unui restaurant, de fata fiind inclusiv sotia sa.
Acum trei ani, un ospătar angajat la o terasă din Mamaia s-a plans că Mutu l-a batut.
"M-a lovit în faţă şi am căzut"

Victima romanului a declarat presei italiene: "Mutu şi doi amici de-ai lui au venit la Full Up în jurul orei 3.30. Cei trei s-au aşezat într-un separeu şi au comandat băuturi alcoolice. O oră şi jumătate mai târziu, m-am dus să le dau nota de plată, dar Mutu şi prietenii lui nu se mai aflau în local. Când am ieşit în stradă după ei, Mutu mi-a spus că vrea să stea de vorbă cu patronul clubului. A vorbit şi s-a înţeles cu patronul, după care m-a chemat în stradă din nou. Am discutat şi părea că vrea să-şi ceară scuze, însă m-a lovit în faţă şi am căzut. Apoi, mi-a mai dat câteva lovituri şi a dispărut”.
Atacantul Fiorentinei ar fi infirmat faptul că l-ar fi lovit pe ospătarul sârb. “Alţi doi români, care erau în local, l-au bătut pe chelner, nu eu. Până când ei nu-şi recunosc fapta, eu nu voi declara nimic oficial”, a spus Adrian Mutu.
Ce risca Adrian Mutu
Conform articolului 582 din Codul Penal italian, Adrian Mutu risca intre 3 luni si 3 ani de inchisoare pentru fapta sa. Dacă victima nu va avea de suferit pe termen lung, Mutu ar putea scăpa cu maximum 6 luni de inchisoare sau cu o amendă de 300 de euro!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu