sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Beyonce zice ca Jay-Z a fost primul barbat din viata ei... sexuala

Intrebata despre fostii ei prieteni, Beyonce a spus: "Oamenii ar putea fi surprinsi de cat de putina experienta am. Cand aveam 12-13 ani am avut primul meu prieten, cu care am avut o relatie pana la 17 ani. La acea varsta insemna ceva sa stai cu cineva atata timp. Am fost intotdeauna foarte loiala si putin mai matura."

"Desi, daca stau sa ma gandesc, eram prea tanara ca sa-l consider prietenul meu - nu traiam impreuna, nu faceam.. nimic... Aceea a fost singura mea experienta de lunga durata cu un tip, iar de-atunci singurul barbat din viata mea a fost Jay," a declarat cantareata.

Si totusi, inainte de a se casatori cu Jay-Z, Beyonce a mai avut relatii cu Nas, Mos Def, Marques Houston, Kobe Bryant si Sean Paul. In fine, daca e adevarat, felicitari lui Beyonce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu