marți, 18 ianuarie 2011

Willow Smith, cea mai tânără “divă rebelă” în Vanity Fair

willow.s
La doar 10 ani, Willow Smith este aproape vedetă. Micuţa Will are deja o piesă incitantă – Whip My Hair - şi un videoclip în care încearcă costumaţii şi coafuri îndrăzneţe.
Ca să nu mai vorbim că a apărut deja pe covorul roşu la festivităţi de premiere celebre, alături de mai marile sale colege de breaslă sau, poate, rivale.
Dar ce spuneţi de faptul că revista Vanity Fair i-a dedicat deja un pictorial, în numărul de februarie? Să mai spună cineva că faima nu începe din copilărie.
Şi în acest pictorial, ca şi în videoclipul tinerei speranţe descoperite de către Jay-Z, punctul de atracţie este părul.
Acum Willow este fioroasă şi ciufulită şi vorbeşte despre colaboarea cu Jay-Z şi despre lansarea primului său album, în martie.
“E foarte tare, pentru că Jay chiar mă primeşte cu braţele deschise şi mă face să simt că studioul de înregistrări e locul în care mă pot distra şi pot vorbi despre cariera mea. El şi oamenii lui mă fac să simt că fac parte din ceva important. Şi o iubesc pe Beyonce – este minunată!”, a spus Willow Smith.
Se pare că aşchia nu sare departe de trunchi. Cine ştie, Willow poate va ajunge la fel de sus ca şi tatăl său, dar pe linie muzicală. Promite şi are susţinere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu