miercuri, 19 ianuarie 2011

DivINNA nu face turul saloanelor de cosmetică

INNA are un fizic de invidiat sau adorat, după caz. Pachetul este într-adevăr impecabil. Nici nu se poate altfel la valoarea ei la statutul ei…
Însă cântăreaţa face o declaraţie surprinzătoare, într-un interviu acordat ProTV Magazin, spunând că nu a fost niciodată la cosmetică:
“Toată lumea o să rămână surprinsă! Nu am fost niciodată la cosmetică sau masaj. Am impresia că nimeni nu poate face aceste lucruri mai bine ca mine. Îmi vopsesc singură părul cu produse profesionale. Astfel, economisesc foarte mult timp, ceea ce este foarte important. Mă descurc de minune!”
Chiar niciodată? Mira-m-aş…
Însă la câte concerte are, la cât de des e pe drumuri, se prea poate că este nevoită să se ocupe singură de factorul frumuseţe.
Dar honey, să ştii că mâna unui profesionist poate face minuni. Bine, bine! Am înţeles! Deocamdată nu ai nevoie de minuni…
Voi ce credeţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu