luni, 24 ianuarie 2011

Ashley Tisdale: "Sarutul cu Zac Efron a fost dezgustator!"

Lui Ashley Tisdale nu i-a placut deloc sa se sarute cu Zac! Iti vine sa crezi asa ceva? Sa ai ocazia sa iti lipesti buzele de cele ale idolului a milioane de adolescente, si sa spui apoi la toata lumea ca nu ti-a placut!
Ashley, insa, are motive valabile pentru care nu i-a picat tocmai bine sarutul cu Zac. De ani de zile, il vede pe acesta ca pe un frate. Cei doi nu s-au sarutat in “High School Musical”, ci in alt show marca Disney, “The Suite Life of Zac and Cody”.

L-am sarutat pe Zac, dar nu in “High School Musical”, ci in “Suite Life”. In culise, bineinteles. Nu, glumesc, desigur! De fapt, a fost dezgustator. E cel mai bun prieten al meu si imi e ca un frate, nu am fost niciodata atrasa de el, fiindca arata de 12 ani cand l-am intalnit prima oara”, spune Ashley.

Si, pentru ca lucrurile sa fie si mai complicate, Zac e si iubitul Vanessei Hudgens. “Cand a trebuit sa ne sarutam, ma gandeam ca e iubitul prietenei mele si a fost foarte ciudat. Dar cel mai puternic sentiment a fost ca ma sarut cu un frate. El a incercat, totusi, sa faca toata treaba cat mai placuta si mai amuzanta”, adauga actrita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu