luni, 24 ianuarie 2011

Adrian Pescariu le cere modelelor sa faca sex cu el in schimbul prezentarilor de moda

De cateva zile circula in presa mondena o conversaţie pe care Adrian Pescariu a avut-o pe Yahoo Messenger cu una dintre modelele care doreau o prezentare de moda. Tânărul îi cere fetei o partidă de sex în schimbul unei programări pentru o prezentare.
Discuţia dintre make-up artist si fata o puteti citi in continuare:

Valentina: cmf?
Pescariu Adrian: bine,un pic pe net...tu ce mai faci?
Valentina: bn...si eu p mess
 Valentina: super poza de la avatar
Pescariu Adrian: da mersi
Pescariu Adrian: dar cati ani ai tu?
Valentina: npc,18 ani
Pescariu Adrian: iubit ai?
Valentina: nu....nu mai am
Pescariu Adrian: i-auzi..
Pescariu Adrian: pai de ce nu mai ai?
Valentina: nu am intalnit persoana potrivita
Adrian Pescariu are gânduri necurate cu unele dintre modelele salePescariu Adrian: si cum trebuie sa fie ala perfectul?
Valentina: nu am niste reguli ...e in functie de ce simt si de cum se comporta, de caracterul lui ...cam asta este cel mai important
Pescariu Adrian: aha
Pescariu Adrian: mama ta de ce sta numai dupa tine?
Valentina: nu sta mereu ....
Pescariu Adrian: lipsesti noaptea de acasa?
Pescariu Adrian: se mai intampla?
Valentina: nu ....doar cand am prezentari ....adika am mai avut in bellagio
Pescariu Adrian: vroiam sa dorm si eu cu tine, in brate, ce zici?
Pescariu Adrian: daca trimit soferul meu sa te ia?
Valentina: pai...nu m-ar lasa mama...putem sa ne intalnim ziua, daca vrei intr-o zi
Pescariu Adrian: eee... ziua nu-mi place ca e lumina si-mi  moare cocosul de rusine
Valentina: ..dar u numai ai prietena?
Pescariu Adrian: nu am si nu am avut in ultimele 3 luni
Valentina: a...ca parca am vazut o data la tv ...dar parca mai demultcam acum un an parca....numai stiu sigur .
Valentina: ca erai cu prietena parca
Pescariu Adrian: de cand nu mai esti virgina?
Valentina: sunt virgina
Pescariu Adrian: peste tot?
Valentina: da
Pescariu Adrian: atunci hai baga-te la somn
Pescariu Adrian: ca esti mica
Valentina: ok...dar poate ma mai anunti si p mn daca mai am vreodata nevoie de fete pentru prezentari....intre timp, pana scap de virginitate hihihi
Pescariu Adrian: pai daca imi dai exclusivitatea
Pescariu Adrian: o sa ai foarte multe prezentari
Valentina: a....trebuie sa semnez contract de exclusivitate, nu?
Pescariu Adrian: ce hoata esti... nu te-ai prins?
Valentina: a...am inteles ...acum...exclusivitatea era pt dezvirginare
Pescariu Adrian: bine iubita..te sun maine sa-ti confirm datele exacte pt urmatoarele prezentari.

Adrian Pescariu a recunoscut veridicitatea discutiei si a declarat ca: "Nu vad nimic anormal in a dori sa faci sex cu cineva. Orice baiat isi doreste o virgina si mai mult nu vreau sa comentez".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu