joi, 10 noiembrie 2011

Spectaculos: Mariah Carey a slabit 32 de kg si e mai supla decat inainte sa ramana insarcinata!

Mariah Carey a nascut gemeni la sfarsitul lunii aprilie, iar acum arata senzational! La 6 luni de la venirea pe lume a micutilor, cantareata a slabit 32 de kilograme si arata mai bine ca niciodata.
Spectaculos: Mariah Carey a slabit 32 de kg si e mai supla decat inainte sa ramana insarcinata!
Pentru a scapa de kilogramele in plus acumlate pe perioada sarcinii, Mariah Carey a inceput dieta Jenny Craig, cunoscuta drept un regim pentru slabire extrem de strict, cura de slabire pe care acum o  promoveaza.
Mariah a dezvaluit ca a slabit in total 32 de kilograme in 6 luni, iar primele 18 kilograme au constat in apa retinuta de organism pe perioada sarcinii. Artista a afirmat ca a luptat foarte mult pentru a slabi si pentru a reveni la o forma fizica normala.
“In prima saptamana am pierdut 18 kilograme… de apa! La inceput am scapat de apa. Dupa ce am inceput dieta, am pierdut peste 15 kilograme. Am avut o sarcina foarte grea. Am fost nevoita sa stau in pat, dar pana si odihna era dureroasa. Am invatat foarte multe in perioada de sarcina, urmarind schimbarile care se petrec in corpul meu“, a completat cantareata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu