vineri, 23 septembrie 2011

Diana Dumitrescu, spitalizata de urgenta

Diana Dumitrescu - pe care o poti admira in rolul Andreei Radulescu in serialul "Pariu cu viata", difuzat la PRO TV in fiecare luni, de la 20:30, a ajuns de urgenta la spital cu dureri monstruoase de cap. Speriata ca nu ii trecusera dupa ce luase cateva pastile si apelase la ajutorul unui medic, Diana a ajuns la spital unde a fost retinuta 24 de ore. Din fericire, vedeta nu a avut nimic altceva decat o migrena mai severa.
Diana Dumitrescu, spitalizata de urgenta - INTERVIU EXCLUSIV
Miercuri dimineata, m-am trezit cu o durere insuportabila de cap. Am luat o pastila pentru durerile de cap, pe care o iau de obicei cand am dureri, numai ca dupa o ora, inca nu-si facuse efectul. Deloc. Durerea era aceasi Am sunat-o pe doamna doctor Monica Pop, careia tin sa-i multumesc din suflet pentru tot ajutorul, a venit, m-a vazut, mi-a mai dat cateva pastile, iar, dupa vreo doua ore de dureri deja devenite insuportabile, m-a dus la spital", povesteste Diana pe blogul personal.

La spital, au urmat investigatiile. "Ajunsa acolo, dupa cateva examinari, mi s-a spus ca ar trebui sa raman sub supraveghere 24 de ore, daca vreau. Am spus "DA". pentru ca nu ma simteam deloc in stare sa ma intorc acasa si chiar vroiam sa aflu de la ce putea fi o durere de cap atat de puternica. Asa ca m-am internat. Destul de panicata si simtindu-ma oribil. Am stat singura, intr-un salon ok si curat, aveam la dispozitie sonerie daca am nevoie de asistenta, desi in sinea mea m-am rugat sa nu fie nevoie ", mai povesteste actrita.

Diana Dumitrescu ne-a raspuns la cateva intrebari legate de aceasta exprienta:

1.    De ce ti-a fost cel mai teama in noaptea in care ai fost internata?


Ca nu o sa-mi treaca durerea de cap, cine are migrene stie despre ce vorbesc. Si mi-era frica de rezultate.

2.    Urmezi vreun tratament pentru migrene in momentul de fata?

Iau ceva pastile care sa-mi vindece migrena asta, deocamdata, sa pot sa merg mai departe si urmeaza sa vad cum se comporta. In functie de asta voi mai primi un tratament sau nu.

3.    Care a fost prima persona pe care ai sunat-o in momentul in care ti-ai dat seama ca nu este de gluma?

Am sunat-o pe mama si ea mi-a spus sa o sun pe doamna doctor Monica Pop. Ducu era deja ingrijorat langa mine, eram acasa amandoi. Si dansa ne-a indemnat sa mergem la spital.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu