luni, 12 septembrie 2011

Ellie White: "Imi place sa ma imbrac sexy"

Ultimul ei videoclip a fost o demonstratie de culori tari si accesorii de lux, iar cele mai recente pictoriale isi scos in valoare latura plina de senzualitate. Ellie White recunoaste ca nu-i este frica sa fie sexy si chiar ii place sa adopte un stil vestimentar feminin.

Ellie White a povestit ca isi cumpara haine de oriunde, nu are pretentii: "Imi cumpar haine si din Romania si din strainatate."
Chiar daca se imbraca casual in timpul liber, ea a recunoscut ca se simte foarte bine in hainele sexy: "Imi plac hainele sexy. La evenimente, adopt un stil feminin, sexy."
Articolul vestimentar preferat este fara doar si poate rochia neagra.
Ea nu-si alege singura tinutele, ci se consulta cu Maria Andrei, stilista care se ocupa de altfel si de imaginea Innei: "Lucrez cu Maria Andrei, un stilist minunat. Nu plec din casa fara sa vorbesc cu ea inainte."
Artista care o inspira? "Imi place foarte mult ca si stil vestimentar Rihanna. Imi plac anumite elemente pe care incerc sa le adaptez stilului meu, dar nu m-am gandit niciodata sa o copiez. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu