joi, 29 septembrie 2011

Thalia: "Ma simt mai puternica decat oricand!"

Thalia apare pe coperta editiei de noiembrie a revistei "People en espanol", unde vorbeste despre experienta maternitatii  si despre pierderea mamei sale.
Thalia: "Ma simt mai puternica decat oricand!"
In timpul sedintei foto, Thalia a vorbit despre cele mai importante lucruri din viata ei. "Prioritare pentru mine acum sunt iubirea familiei mele, a copiilor mei, a sotului meu, a surorilor mele. Asta e cel mai important", a declarat artista.

"La fel de importanta este cealalta familie a mea, milioanele de oameni din lumea intreaga care asteapta in curand un album muzical al meu sau sa am un nou proiect ca actrita. Asta imi da foarte multa forta", a mai spus ea.

Thalia a vorbit si despre recentamoarte a mamei sale si despre nasterea fiului ei, Matthew Alejandro.

Ma simt mai puternica, este ca si cum m-as fi maturizat, am acceptat persoana care sunt astazi, felul meu de a fi, cu calitatile si defectele pe care le am, cu momentele bune si rele din viata mea. Asta imi da siguranta, imi da certitudinea ca fac bine ce fac si asta imi da forta", a declarat sotia lui Tommy Mottola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu