vineri, 16 septembrie 2011

Interviu necenzurat cu Brad Pitt: ce gafa imensa a facut actorul

Brad Pitt a acordat un interviu in care a vorbit despre relatia sa cu fosta sotie Jennifer Aniston, despre familia pe care o are cu Angelina Jolie si despre starea sa de spirit.
Interviu necenzurat cu Brad Pitt: ce gafa imensa a facut actorul

Actorul in varsta de 47 de ani a declarat intr-un interviu "necenzurat" pentru revista americana "Parade" ca mariajul cu actrita  Jennifer Aniston a fost patetic. Presa a catalogat imediat dezvaluirile lui  Brad Pitt drept o gafa din partea actorului.


"Mi-am petrecut anii '90 incercand sa ma ascund. Am inceput sa ma satur de mine stand pe o canapea, fumand marijuana. Incepusem sa ma simt patetic, nu traiam o viata interesanta", a declarat actorul.


Vedeta a marturisit ca unul dintre motivele pentru care se simtea patetic era mariajul cu Jennifer Aniston."Casnicia mea a avut o legatura cu asta. Am incercat sa pretind ca mariajul era ceva ce nu exista in realitate", a declarat Pitt.

Brad Pitt a vorbit si despre relatia sa cu Angelina Jolie, marturisind ca unul dintre cele mai inteligente lucruri pe care le-a facut a fost sa o faca pe aceasta mama copiilor sai. "Sunt foarte fericit ca Angie este mama copiilor mei. Este o mama grozava. Sunt extrem de fericit ca o am", a marturisit actorul.


In contrast cu starea sa de spirit din anii '90, Brad Pitt spune ca in prezent este foarte multumit.

"Pun mult mai mult accent pe a fi un om multumit. Sunt fericit sa fac alegeri adevarate, sa fiu cu femeia pe care o iubesc, Angie, si sa construiesc familia pe care o iubesc atat de mult", a declarat actorul. Brad Pitt a vorbit in cadrul interviului si despre familia de sase copii pe care o are alaturi de Angelina Jolie.


"Am fost surprins sa vad cat de automat este sa ii cresti, cat de mult instinct e implicat. Acum am mare incredere in aceste lucruri. Daca aud un sunet noaptea, ma trezesc pentru ca este posibil ca unul dintre copii sa aiba nevoie de mine".


Actorul a declarat ca nu ii place ca presa sa se implice in relatia pe care o are cu Angelina Jolie si a criticat articolele care vorbesc despre despartiri si impacari intre cei doi."Ne vom casatori cand toata lumea va putea sa faca asta. Nu ne despartim. Si nu vom avea al saptelea copil inca", a declarat actorul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu