joi, 31 mai 2012

Andreea Marin Banica, intr-o tinuta smart casual la un eveniment de gala. Crezi ca ar fi trebui sa se imbrace mai elegant?


Andreea Marin a iesit in evidenta la gala Celebrity Awards prin faptul ca a facut nota discordanta cu restul vedetelor. 
Andreea Marin Banica, intr-o tinuta smart casual la un eveniment de gala. Crezi ca ar fi trebui sa se imbrace mai elegant?
Daca majoritatea vedetelor au ales rochii elegante, fie ele mini sau lungi, Andreea Marin a preferat o tinuta smart casual la Celebrity Awards. Vedeta tv a imbracat o pereche de boyfriend jeans, tociti si rupti in zona genunchilor, un tricou simplu alb si un sacou visiniu. Andreea Marin si-a completat tinuta cu o pereche de pantofi negri cu tot. Coafura a fost una simpla si lejera.
¨Eu n-as spune ca sunt o prezenta foarte eleganta, daca e sa privesc anumite pagini de ziar in care sunt des criticata. Eu sunt o prezenta discreta, mai degraba. Nu caut sa sochez, nu caut sa plac cu orice pret, nu-mi petrec ore in sir in fata oglinzii, pentru ca pur si simplu am alte optiuni,¨ spunea mai demult Andreea Marin Banica.
¨Nu mi-e teama sa dau gres, pentru ca daca vreau sa incerc ceva, incerc. Cu tot riscul! Dar pur si simplu sunt un om care nu mizeaza pe moda, nu mizeaza pe felul in care arata, mizeaza mai degraba pe ceea ce are in minte si pe ceea ce poate aduce nou publicului sau¨, mai spunea ea despre stilul sau vestimentar.
Spune si tu: crezi ca Andreea Marin ar fi trebuit sa se imbrace mai elegant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu