luni, 7 mai 2012

Iulia Albu face dezvaluiri plecarea ei in Dubai: "Sunt implicata intr-un scandal fabricat cu grija"



Iulia Albu este implicata intr-un scandal ce pare sa puna nu doar moda romaneasca intr-o lumina proasta, dar si Romania. Vedeta este acuzata ca ar fi facut scandal in Dubai, unde a fost prezenta ca brand advisor la un eveniment de moda, insa designerii care au fost prezenti la eveniment i-au sarit in aparare.
Iulia Albu face dezvaluiri plecarea ei in Dubai:  Sunt implicata intr-un scandal fabricat cu grija
"Sunt siderata sa constat cum in continuare o parte din presa din Romania promoveaza personaje si situatii dincolo de limita penibilului si o face in cel mai josnic mod cu putinta. Asistam la o fanfaronada de cea mai joasa speta, in care personalitati inchipuite se perinda pe la redactiile diverselor publicatii, scriu comunicate de presa si trimit mesaje de amenintare, creind scandaluri inchipuite. La o luna dupa eveniment, asistam la dezvaluirile "incendiare" ale unor personaje comice, ajunse pe prima pagina doar prin prisma asocierii cu un nume care vinde. Se incearca din rasputeri crearea unui scandal de proportii, insa, din pacate pentru cei care care orchestreaza aceasta melodrama in repetitie, lucrurile nu sunt atat de simple", a declarat ea. 
"Asadar, NU AM DISTRUS, NU AM RUPT, NU AM ARUNCAT nicio rochie. AM MUTAT rochiile care ocupau spatiul stabilit prin schita si alocat brandului pe care il reprezentam. Desigur, NIMENI nu a considerat acest fapt o ofensa, desi mentionez ca TOATE ROCHIILE erau inghesuite unele in altele, asa incat am mutat si rochii apartinand unor designeri, care insa nu au considerat necesar sa isi exprime nemultumirea, cu atat mai mult cu cat AM RESPECTAT INTOCMAI schita initiala. ORICINE ar fi procedat la fel, in conditiile date, cu atat mai mult cu cat mai erau doar cateva ore pana la deschiderea oficiala a expozitiei, iar TOATE standurile trebuiau sa fie impecabile."
"Regret faptul ca atat noi cat si designerii participanti sunt acum nevoiti sa treaca prin acest circ din cauza unor persoane incapabile de o promovare decenta. Mai mult, pentru aproape TOTI designerii participanti la acest eveniment a fost de bun augur, standurile Romaniei fiind printre cele mai apreciate."
"Incidentul" a fost fabricat cu grija, si comunicat spre "absorbtie" pietei. Precizez ca NU AM INCASAT NICIUN BAN de la stat pentru participarea mea la acest targ. 
DORIN NEGRAU, designer expozant:”MA ASTEPTAM LA ASEMENEA “SCANDALURI FABRICATE”. NU SUNT SINGURUL CARE A VAZUT MESAJUL DE “BUNE INTENTII” TRIMIS DE FRATELE LAUREI OLTEANU IN CARE AMENINTA CA VA MERGE LA PRESA CU ANUMITE “INFORMATII.”
“Targul a fost o experienta binevenita, mai ales ca a fost prima editie la care am participat cu brandul pe care il reprezint. A fost o surpriza placuta sa ma intalnesc cu Iulia, care din cate am inteles a fost invitata de catre un alt brand, in calitate de brand advisor. Consider ca declaratiile aparute sunt o dovada clara a neputintei unora de a realiza rezultatul scontat in urma acestui eveniment.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu