marți, 22 mai 2012

Ashley Olsen, asa cum nu ai mai vazut-o niciodata: in bikini si cu zambetul pe buze


Vedeta de 25 de ani este o persoana foarte retrasa, de obicei , si e deseori fotografiata cu capul aplecat, in timp ce o pereche de ochelari supradimensionati ii acopera jumatate din fata. Se pare insa ca paparazzi au prins-o ieri in toane foarte bune, pentru ca nu doar ca nu s-a ferit din calea obiectivelor lor, dar le-a si zambit.
Ashley Olsen, asa cum nu ai mai vazut-o niciodata: in bikini si cu zambetul pe buze FOTO
Ashley s-a distrat de minune ieri, in timp ce s-a balacit in Oceanul Pacific.
Simpatica blonda a purtat un costum de baie format dintr-un bikini negru si un sutien multicolor si a demonstrate ca, desi este foarte slaba la cei 1.60 m ai ei, are forme armonioase si nu este insa in prag de anorexie, cum deseori o acuza tabloidele.
In ultima vreme vedeta, faimoasa pentru rolul din serialul “Full House”, care le-a propulsat spre faima pe ea si pe sora ei geamana, Mary-Kate, nu a mai aparut in niciun film.
De altfel, Ashley a declarant luna trecuta pentru ELLE UK: “Amandoua am lucrat non-stop pana la 18 ani. Apoi am decis sa luam o pauza, sa mergem la scoala si atunci am inceput sa punem sub semnul intrebarii daca mai vrem sa lucram in entertainment. A fost momentul sa pasim in spatele cortinei.”
Vedeta a adaugat: “Am vrut sa lucrez la alte lucruri. Nu inseamna ca nu sunt interesata de Hollywood; imi place modul in care se desfasoara lucrurile acolo si oamenii care fac lucrurile sa se intample. Dar daca ma intorc vreodata, nu va fi ca actrita.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu