vineri, 4 mai 2012

“Ma simt ca ratusca cea urata de la Hollywood!” Vezi ce actrita superba a socat prin aceasta declaratie


Fizicul ei remarcabil a ajutat-o sa obtina un mult ravnit rol de fata Bond,dar se pare ca aceasta actrita nu este constienta de frumusetea ei.
Ma simt ca ratusca cea urata de la Hollywood!  Vezi ce actrita superba a socat prin aceasta declaratie
Eva Green, vedeta copertei InStyle de iunie, povesteste intr-un interviu acordat revistei ca refuzul ei de a-si face operatii estetice o face sa se simta exclusa la Hollywood.
“Nu este vorba despre fizic sau cat de frumos arati”, a spus actrita de 31 de ani, “in aceasta afacere actritele care si-au facut injectii cu Botox sau operatii estetice te fac sa te simti foarte constienta de varsta pe care o ai. E oribil.”
Declaratia actritei e cu atat mai surprinzatoare cu cat in sedinta foto pentru InStyle Eva este ravasitoare intr-o rochie maxi alba, purtand un colier si inele statement."
“La Hollywood ma simt ca ratusca cea urata. De parca as fi de pe planeta Venus sau asa ceva.”
Eva a mai spus ca, pe langa refuzul de a-si face operatii estetice, refuza si sa tina diete de slabit, intrucat o deprima.
“Inainte de primul meu film, directorul de casting mi-a cerut sa slabesc cateva kilograme, spunandu-mi ca pe ecran o sa arat mult mai grasa. Am inceput sa mananc doar supa, dar apoi mi-am spus «Nu pot s-o fac. Nu pot sa tin un regim!» E un iad, te deprima foarte tare – mancarea este importanta pentru mine. N-am putut continua.”
Eva va aparea in curand pe marile ecrane in filmul lui Tim Burton, “Dark Shadows”, alaturi de Johnny Depp si Michelle Pfeiffer.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu