vineri, 4 mai 2012

Femei in CTRL: Laura Cosoi, dovada vie ca "less is more". Vezi care sunt secretele unui look impecabil


La 30 de ani, este o femeie implinita. Este una din cel mai bine imbracate vedete din Romania, este o actrita cu un viitor promitator, o dansatoare excelenta si... are un iubit pe masura :) Laura Cosoi este un exemplu ca poti fi in CTRL pe toate planurile!
Femei in CTRL: Laura Cosoi, dovada vie ca  less is more . Vezi care sunt secretele unui look impecabil
Esti printre putinele vedete din Romania cu un stil vestimentar original, curat si foarte chic. Cum reusesti? Ai vreun stilist?
Eu ma imbrac destul de simplu. Nu am un stil aglomerat si nu imi place sa incarc tinuta cu accesorii. Merg foarte mult pe instict :)
Cum iti creezi tinutele? Ai anumite reguli cand vine vorba de materiale, culori de care tii cont atunci cand combini hainele?
Este foarte important pentru mine sa aleg tinuta in functie de locul in care merg. Daca spre exemplu am o pereche de pantaloni cu imprimeu inflorat intotdeauna voi alege in partea de sus un top de o singura culoare si cel mult atasez la gat un colier. Sau daca port un top pretios, cu margele sau paiete, in partea de jos voi alege ceva trashy.Cred ca de mute ori less is more :) 
Un stil impecabil se formeaza inca din momentul in care faci shopping. Tu cum iti cumperi hainele? Te gandesti la ce tinute poti alcatui cu ele sau cumperi ce iti place pe moment?
Imi cumpar haine foarte rar si numai dupa ce scot din dulapuri hainele de sezonul trecut. Nu cred ca atunci cand nu ai cu ce te imbraca primul lucru este sa mergi la shopping. Eu incerc sa combin o piesa vestimentara in cat mai multe feluri si dupa ce consider ca am epuizat variantele merg la cumparaturi. Asta mi se pare de fapt adevarata provocare :)
Cand merg in magazin cumpar ce imi place si abia apoi ma gandesc la ce anume le combin. Incaltamintea insa trebuie sa fie comoda si sa am la ce sa o port :)
De unde faci shopping? Recomanda-ne cateva locuri mai cochete si necunoscute/designeri/site-uri. 
Eu imi cumpar haine ori de cate ori ies din tara, dar si de la magazinele de la noi. Obiectele vintage le iau de la targuri si rar de tot fac shooping online.
Ce trenduri ai de gand sa urmezi in aceasta vara? Ce piese ti-ai cumparat deja si ce mai urmeaza?
Nu am facut cumparaturi inca pentru acest sezon. Din fericire am gasit in garderoba mea rochii si salopete de acum 2-3 sezoane care imi plac foarte mult.:) Imi place stilul hippy, cu imprimeuri florale, care vad ca se poarta in aceasta vara.
Care este stilul tau cand vine vorba de plaja? Alegi costume de baie simple sau iti alcatuiesti tinute mai elaborate? De unde iti cumperi costumele de baie?
Imi plac foarte mult costumele de baie simple ca model, dar colorate. Anul acesta mi-am achizitionat din vacanta petrecuta in Asia un costum de baie blue ciel care a devenit favoritul meu.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu