joi, 31 mai 2012

Mereu incruntata, Victoria Beckham a dezvaluit intr-un interviu de ce nu zambeste niciodata in poze


Si-a transformat “boticul” intr-un trademark, dar Victoria Beckham insista ca, in ciuda aparentelor, este departe de a fi nefericita.
Mereu incruntata, Victoria Beckham a dezvaluit intr-un interviu de ce nu zambeste niciodata in poze
Intr-o discutie sincera cu revista germana “Interview”, designerul in varsta de 38 de ani a spus ca stie ca majoritatea oamenilor o percepe ca o acritura, dar ca nu se lasa afectata de acest lucru.
“Da, am creat aceasta masca dar sunt foarte diferita de ea”, a spus mama ea.
“Nu simt ca trebuie sa tip sau sa urlu despre cat de bine imi este – stiu ca sunt un om fericit. Asa ca nu ma supar atunci cand oamenii comenteaza despre faptul ca arat nefericita tot timpul.”
Victoria a adaugat: “Dar stii, uneori si eu cred acelasi lucru cand ma uit la poze.”
“Boticul” ei si dragostea pentru creatiile designerilor i-au adus porecla “Posh” pe vremea cand era membra Spice Girls.
Desi si-a adus aminte cu nostalgie despre vremurile carierei ei muzicale, Victoria Beckham spune ca de cand a renuntat la cantat si s-a apucat de design si-a descoperit adevarata chemare.
“A fost muzica adevaratul meu talent? Nu, nu cred ca am fost deosebit de talentata”, a recunoscut ea. “Toate cinci functionam ca grup, dar talentata? Mi se pare ca vocea mea suna ciudat.”
Victoria sta intinsa pe un gazon proaspat tuns intr-una dintre imaginile sedintei foto, purtand un top si pantaloni scurti albi.
In alta fotografie citeste un roman, in timp ce o jacheta de piele ii acopera umerii.
Ce parere ai despre vesnica imagine incruntata pe care o abordeaza Victoria? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu