marți, 1 mai 2012

Anahi se reprofileaza. S-a apucat de facut... pantofi

Anahi a facut o conferinta de presa si o mare petrecere pentru a-si prezenta noua sa pasiune – crearea pantofilor.
Anahi se reprofileaza. S-a apucat de facut... pantofi - FOTO
Pentru ca este cu adevarat indragostita de moda, interpreta melodiei "Mi Delirio" a devenit chiar director creativ de moda la Avensis, o companie de retail. 

In noua sa functie, Anahi se ocupa cu designul de pantofi de lux, care se vand online, dar verifica si modelele realizate de echipa sa de profesionisti.

La conferinta de presa, " Regina de pe Twitter" a declarat ca se simte minunat la inceputul acestei noi aventuri. "Ca artista si vedeta sunt mereu inconjurata de cele mai interesante lucruri si consilierii mei de moda imi arata mereu tot ce e mai nou in amterie de haine, pantofi si accesorii", a spus ea. 

Totodata, Anahi a marturisit ca nu este ea cea care deseneaza propriu-zis modelul, ci numai da idei echipei de profesionisti, astfel incat incaltamintea sa aiba “o nota personala”.

"Eu doar dau o nota personala pantofilor. Spun «asta mi-ar palcea sa fie albastra, asta sa fie rosie, florile sa fie asa» si le dau idelile mele, imi fac niste desene, dar ei sunt cei care, cu adevarat, se ocupa de procesul de productie", a mai spus Anahi. 

Intrebata cum va fi linia de pantofi Anahi, vedeta a raspuns ca vor fi niste pantofi foarte inalti, asa cum ii plac ei, in nuante puternice. De asemenea, ea a precizat ca ceasta linie de pantofi este posibil sa poarte numele «Carmen», unul dintre preferatele artistei.  

Pe de alta parte, Anahi a spus ca se simte foarte fericita ca le poate oferi femeilor pantofi cu adevarat senzationali, la preturi accesibile. "Pantofii de designer pot fi foarte scumpi si este destul de complicat sa te decizi pe care sa ii cumperi",  a declarat Anahi.  

In incheierea conferintei de presa, Anahi a vorbit si despre proiectele sale profesionale din domeniul artistic. "Am stat o vreme in Los Angeles si pregatesc ceva nou la capitolul muzica. Cred ca persoanele care ma urmaresc pe Twitter au vazut fotografi si tot ce fac. De fapt, spre finalul anului le voi da o veste foarte buna in ceea ce priveste muzica", a incheiat misterios vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu