marți, 8 mai 2012

Cameron Diaz: "Credeam ca voi fi maritata si voi avea doi copii pana la 21 de ani". Ce i-a dat planurile peste cap


Inca din adolescenta, Cameron Diaz a pozat pentru diferite reviste. Mai tarziu, ea si-a inceput cariera in actorie, iar rolul din "Masca" a propulsat-o intr-una dintre actritele cel mai vanate de la Hollywood. Totusi, cariera ei a impiedicat-o sa aiba viata de familie pe care o planuia.
Cameron Diaz:  Credeam ca voi fi maritata si voi avea doi copii pana la 21 de ani . Ce i-a dat planurile peste cap
A avut de-a lungul timpului iubiti celebri, ca Jared Leto sau Justin Timberlake, dar acum actrita nu se grabeste sa-si intemeieze o familie desi atunci cand era mica visa la o astfel de viata.
"Credeam ca voi fi maritata si voi avea doi copii pana sa ajung la 21 de ani. Credeam ca trebuie sa urmez traseul pe care l-a avut mama mea in viata. Dar de-abia atunci a inceput cariera mea si erau inca multe alte lucruri pe care imi doream sa le fac. Asa ca acel vis a fost spulberat devreme. Dupa asta, nu am mai facut un plan privind viata mea", a spus Cameron Diaz, informeata Daily Express.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu