duminică, 29 aprilie 2012

Cum va arata Rihanna peste 20 de ani? Vezi cat de bine seamana cu mama ei

Rihanna este, in prezent, o femeie foarte frumoasa, cu trasaturi care nu au nevoie de niciun retus. Buze apetisante, nas frumos, forme voluptoase si niste ochi verzi care ies perfect in evidenta pe pielea ei sexy.
Cum va arata Rihanna peste 20 de ani? Vezi cat de bine seamana cu mama ei
Se zice ca daca vrei sa te vezi cum vei arata peste 20 de ani, iti studiezi putin mama, pentru ca sigur ca ea vei arata. Daca e sa ne uitam la mama Rihannei, Monica Fenty, Rihanna va arata bine si peste 20 de ani - doar ca va avea niste kilograme in plus.
Ce-i drept, Rihanna va fi in showbiz in continuare, asa ca ne asteptam de la ea sa-si mentina silueta chiar si la 40 de ani.

Un comentariu:


  1. Oferta de împrumut între special

    Buna ziua,

    Prin prezenta, să prezinte o ofertă de împrumut între persoane fizice, în scopul de a vă permite pentru a atinge visele tale fără griji.

    Mi-am scris textul de pe acest site pentru a vă ajuta să obțineți o finanțare rapidă și gravă.

    Deci, dacă aveți nevoie de bani urgent, vă rugăm să răspundeți-mi, astfel încât să pot partaja cu tine de oferta mea.

    Rata dobânzii mea este de 2.20% și se extinde pe întregul împrumut. Mi capacității de finanțare este de 800.000 de euro.

    Adresa mea de e-mail: francesco.servillo@mail.ru


    Să aveți o zi bună.


    Cordial

    RăspundețiȘtergere