duminică, 29 iulie 2012

Dintr-o fetita inocenta s-a transformat intr-o femeie sexy. Ghicesti ce vedeta din Romania este in aceasta imagine?

Si-a facut recent debutul in showbiz, dar are deja un numar considerabil de fani. Vezi cum arata in prezent frumoasa blonda din imagine.
Dintr-o fetita inocenta s-a transformat intr-o femeie sexy. Ghicesti ce vedeta din Romania este in aceasta imagine?

Este vorba despre fiica lui Mircea Baniciu, Ana, care va face parte din septembrie din LaLa Band, trupa vedetă a serialului “Pariu cu viaţa”.
Ana Baniciu îşi face debutul în actorie în serialul difuzat la PRO TV cu rolul Danei, "o fată plină de viaţă, dornică mereu de distractie, simpatică şi descurcăreaţă. Dana va interacţiona mult în serial cu Rafael şi Jenel, va aduce un plus de bună dispoziţie, dar şi intrigi amoroase. Eu sunt o persoană liniştită, la locul meu, faţă de Dana, care este opusul, dorind mereu să iasă în evidenţă", a povestit Ana Baniciu intr-un interviu.


Fanii trupei au avut prilejul să o cunoasca pe cea mai nou membră LaLa Band la show-rile "LaLa Summer Love" susţinute la Arenele Romane: "Publicul LaLa Band m-a primit foarte bine la concerte. A fost extraordinar când ne aflam pe scenă şi fanii ne aplaudau. Ei deja ma cunosc, deşi n-am apărut în serial ca personaj, iar pe Facebook am primit foarte multe cereri de prietenie pi mesaje prin care îmi spun că se bucură că fac parte din acest proiect", a povestit Ana Baniciu.


Încă din copilărie, Ana a crescut intr-un mediu artistic: "Cânt de când mă ştiu, mai ales că trăiesc într-o familie de artisti. Tatăl meu, Mircea Baniciu, a făcut parte din trupa Phoenix. Am absolvit Şcoala de Muzică din Bucureşti, secţia pian, am participat la festivaluri internaţionale din Italia, Rusia, Israel, Ungaria unde am obtinut premii importante şi am făcut parte din grupul Alegretto, unde am fost colega cu Gloria Melu din LaLa Band".

Ana Baniciu s-a integrat foarte bine în trupa LaLa Band având în vedere că pe majoritatea colegilor săi i-a cunoscut de-a lungul timpului la concursuri de muzica şi emisiuni tv pentru copii.


Iar cu Alina Eremia, protagonista serialului "Pariu cu viaţa", va fi colegă nu numai pe platourile de filmare şi pe scenă, ci şi la facultate : "Anul acesta am susţinut Bacalaureatul, pe care l-am trecut cu media 8.85, şi am fost admisă la Facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul SNSPA, secţia Relaţii Internaţionale şi Studii Europene, unde voi fi colegă cu Alina Eremia", a mai spus Ana Baniciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu